تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 19:48
کد خبر : 50211

فرماندار آستانه: برای برگزاری یک انتخابات سالم تلاش می کنیم

فرماندار آستانه: برای برگزاری یک انتخابات سالم تلاش می کنیم

جارستان: سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم در این شهرستان تلاش می کنیم . یونس محمودی در نشست با اعضای کمیته های هفت گانه حوزه انتخابیه این شهرستان  در محل فرمانداری آستانه اشرفیه  با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح

جارستان: سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم در این شهرستان تلاش می کنیم .

یونس محمودی در نشست با اعضای کمیته های هفت گانه حوزه انتخابیه این شهرستان  در محل فرمانداری آستانه اشرفیه  با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به قانون در برگزاری این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ضروری است تا  در تمام تصمیم گیری ها و فرآیندهای انتخاباتی رعایت این اصل مورد دقت و توجه قرار بگیرد.
وی حضور حداکثری مردم در این انتخابات را نشانه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی عنوان و  تاکید کرد : باید بکوشیم تا بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه فراهم شود و به این منظور از تمامی امکانات موجود در منطقه بهره خواهیم برد.
محمودی صیانت از آرای مردم و عمل به قانون را از وظایف مهم عوامل برگزار کننده انتخابات و اعضای حوزه انتخابیه این شهرستان دانست و  خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می رود تا کلیه مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان با رعایت اصل بی طرفی ، برای برگزاری یک انتخابات پرشور مشارکت کنند.
وی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان انقلاب ادامه داد: دشمنان نظام تلاش می کنند تا با تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی و روانی ملت سربلند ایران اسلامی را با مشکل روبرو کنند و این در حالی است که مردم  همواره در راه پاسداری از آرمان های انقلاب ایستاده اند.
به گفته محمودی ، ملت ایران در اسفندماه امسال با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندو ق های رای بار دیگر اقتدار و عزت انقلاب اسلامی و نظام را در عرصه های داخلی و بین المللی به نمایش می گذارند.
وی همچنین از کلیه اعضای کمیته های حوزه انتخابیه این شهرستان خواست تا با رعایت قوانین انتخاباتی ، به وظایف خود برای برگزاری یک انتخابات سالم ،  پرشور و با حضور حداکثری  مردم عمل کنند.
گفتنی است بر اساس دستورالعمل های ابلاغی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، کمیته های هفت گانه و همچنین هیئت های بازرسی و نظارت در محل فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه تشکیل ومستقر شده اند.
ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه دهم آذرماه با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده است.
شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست در شرق استان گیلان قرار دارد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.