تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 14:51
کد خبر : 50193

کارفرمایان از ارکان اصلی شرکای اجتماعی سازمان هستند؛ دوره آموزشی مدیران فنی و حسابرسان کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

کارفرمایان از ارکان اصلی شرکای اجتماعی سازمان هستند؛ دوره آموزشی مدیران فنی و حسابرسان کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، دوره آموزشی دوروزه مسئولین فنی و حسابرسان کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، رئیس موسسه حسابرسی استان ، کارشناس ارشد بازرسی از دفاتر قانونی اداره کل برگزار گردید .  جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، دوره آموزشی دوروزه مسئولین فنی و حسابرسان کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، رئیس موسسه حسابرسی استان ، کارشناس ارشد بازرسی از دفاتر قانونی اداره کل برگزار گردید . 

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان درابتدای این دوره با خیرمقدم به نیروهایی که دراین قالب جدید به مجموعه سازمانی پیوسته اند ضمن معرفی تامین اجتماعی و نقش و جایگاه آن در جامعه ، به تبیین انواع تعهدات و مفاهیم مربوطه دراین زمینه پرداخت . 

ایشان دربخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه درکنار الزامات فنی و تخصصی ، رفتار و کردار نیروهای شاغل که بمنزله نمایندگان تامین اجتماعی در محیط های کارفرمایی تلقی میگردند برای مجموعه بسیار حائز اهمیت است . 

مدیرکل تامین اجتماعی افزود : ما درتعاملی سه جانبه با شرکای اجتماعی خود یعنی دولت ، کارفرما و بیمه شده بوده و نباید نگاهی یکسویه تنها به یکی از اضلاع این مثلث داشته باشیم . 

جمیل حق پرست ، کارفرمایان را ازارکان مهم شرکای اجتماعی برشمرده و اذعان داشت : بازخوردها و آثار عملکردی کارکنان از شیوه های مختلف همچون سیستم های نظارتی ، بازدیدهای میدانی و رصدهای صورت گرفته به ما منعکس میگردد لذا باید تلاش کرد تا با کار منطبق با قانون و انصاف و رفتاری در خور شآن سازمان و جامعه مخاطبین ، منزلت اجتماعی و صیانت از اصول را رعایت و پاسداری نمود . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه طرح واگذاری بازرسی ها و حسابرسی های فنی به کارگزاری ها اقدام و طرحی نو در سازمان است افزود : بدون شک هر کار تازه ای بعنوان مسیری نو و ناشناخته با سختی هایی همراه بوده و برای هموار شدن به زمان و صیر و شکیبایی نیاز دارد . 

ایشان ضرورت تامین منابع برای ارائه تعهدات را یکی ازمهمترین امور سازمانی قلمداد نموده و بازرسی از دفاتر قانونی را یکی ازمسیرهای این مهم برشمرد . 

حق پرست همچنین اذعان داشت : تمامی ما در تامین اجتماعی ، بدنبال فراهم نمودن بستری برای ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی در افراد جامعه هستیم تا با قانونمداری و انجام درست تکالیف در این بخش در کشور دیگر به نهادهای حمایتی نیازمند نباشیم . 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.