تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 - 18:30
کد خبر : 50048

بیش از ۲۴۰۰۰ مستمری بگیر گیلانی با قانون مشاغل سخت و زیان آور بازنشسته شده اند

بیش از ۲۴۰۰۰ مستمری بگیر گیلانی با قانون مشاغل سخت و زیان آور بازنشسته شده اند

جارستان: بیش از یک چهارم بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان در زمره مشاغل سخت و زیان آور بوده اند. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، از مجموع ۱۳۰ هزار مستمری بگیر تحت پوشش این سازمان دراستان تعداد ۸۹ هزار نفر را جامعه بازنشستگان تشکیل میدهند که بیش از یک

جارستان: بیش از یک چهارم بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان در زمره مشاغل سخت و زیان آور بوده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، از مجموع ۱۳۰ هزار مستمری بگیر تحت پوشش این سازمان دراستان تعداد ۸۹ هزار نفر را جامعه بازنشستگان تشکیل میدهند که بیش از یک چهارم این گروه یعنی حدود ۲۴۰۰۰ نفر ( معادل ۲۷ درصد ) از آنان با قانون مشاغل سخت و زیان آور بازنشسته شده اند و نکته حائز اهمیت اینکه بیش از نیمی از این تعداد ( نزدیک به ۱۳۰۰۰ نفر ) در زمره کارگران شرکتها و کارخانجات بزرگ محدوده حوزه عمل شعب رشت بوده اند . 
شایان ذکر است درحال حاضر بزرگترین گروه تعهداتی تامین اجتماعی را پرداخت مستمری بازنشستگی تشکیل میدهد بگونه ای که لغایت مهرماه سالجاری از مجموع ۱۸۱۳ میلیارد تومان تعهدات بخش بیمه ای ، مبلغ ۱۲۸۸ میلیارد تومان به این حوزه صورت گرفته است . 
در سال جاری ، پرداخت مستمری بازماندگان و ازکارافتادگان با ۴۶۲ میلیارد تومان در کنار هزینه های بخش درمان از دیگر پرداختهای گسترده تامین اجتماعی گیلان طی این مدت میباشد .  
شایان ذکر است تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان بدنبال اجرای قوانین بازنشستگی پیش از موعد در دودهه اخیر افزون بر ۳۰۰ درصد رشد داشته است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.