تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 19:24
کد خبر : 50009

دادستان کل کشور: پرونده بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر به سرعت در حال رسیدگی است

دادستان کل کشور: پرونده بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر به سرعت در حال رسیدگی است

جارستان: دادستان کل کشور با بیان اینکه با توجه به تغییرات نمی توان آماری از تعداد بازداشت شدگان نارآمی های اخیر ارائه داد، گفت : رسیدگی به وضعیت و پرونده بازداشت شدگان به سرعت در حال انجام است. حجت الاسلام محمد جعفر منتظری عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان

جارستان: دادستان کل کشور با بیان اینکه با توجه به تغییرات نمی توان آماری از تعداد بازداشت شدگان نارآمی های اخیر ارائه داد، گفت : رسیدگی به وضعیت و پرونده بازداشت شدگان به سرعت در حال انجام است.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در پاسخ به سوال خبرنگار  ایرنا در این زمینه افزود : با توجه به اینکه در درگیری ها افراد مختلفی دستگیر می شوند که برخیتقصیر و جرم کمتری داشته و عده ای عامل اصلی هستند ، به دادستان ها  تاکید کرده ایم که بر این مبنا در اسرع وقت همه این افراد تعیین تکلیف شوند.
وی همچنین درباره اتصال مجدد اینترنت تلفن همراه  هم گفت: اینترنت در حوزه صلاحیت بنده نیست اما آزاد بودن آن نباید بر امنیت کشور تاثیر منفی بگذارد.
وی گفت : قبل از قطع اینترنت ، دشمن با استفاده از فضای مجازی آتش افروزی می کرد و با اخبار دروغ ، تعدادی از  افراد را در داخل کشور تحریک می نمود.
وی با بیان اینکه وصل دوباره اینترنت از تصمیمات شورای امنیت ملی کشور است، گفت : تاکید ما آن است که فضای مجازی باید مدیریت شود.
وی افزود : اگر قرار است از اینترنت بین المللی استفاده کنیم باید مدیریت شود تا جامعه ضمن بهره مندی از مزایای فضای مجازی از ناحیه رها بودن آن آسیب نبیند .
حجت الاسلام منتظری همچنین تاکید کرد : باید شبکه ملی اطلاعات کشوری توسعه یافته و زیرساخت های آن آماده شود تا نیازی به اینترنت خارجی نداشته باشیم./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.