تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 23:41
کد خبر : 49967

شهردار لاهیجان از معرفی مسئول ناحیه در محلات این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از معرفی مسئول ناحیه در محلات این شهر خبر داد

جارستان: شهردار لاهیجان گفت: در هر محله یک نفر به عنوان نماینده شهرداری که مسئول ناحیه است، معرفی خواهد شد. به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان،مسعود کاظمی در جلسه ای با حضور اعضای هیات امنای مساجد محلات شهر لاهیجان در سالن جلسات شهرداری افزود: در نظر داریم با مشورت هیات امنای مساجد

جارستان: شهردار لاهیجان گفت: در هر محله یک نفر به عنوان نماینده شهرداری که مسئول ناحیه است، معرفی خواهد شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان،مسعود کاظمی در جلسه ای با حضور اعضای هیات امنای مساجد محلات شهر لاهیجان در سالن جلسات شهرداری افزود: در نظر داریم با مشورت هیات امنای مساجد کار جدیدی را شروع کنیم و توجه به محلات را به صورت ویژه پیگیری نماییم.
وی اضافه کرد: شهر لاهیجان دارای ۱۶۰۰ هکتار است و با توجه به امکانات، مساحت و تعداد پرسنل تلاش خواهیم کرد در شأن محلات و بزرگان آن تلاش کنیم.
وی گفت: ریش سفیدان به عنوان الگو محلات هستند و ما باید از آنها بهره معنوی ببرم.
شهردار لاهیجان افزود: نمایندگان شهرداری در محلات در مورد تفکیک زباله، منظر شهری، مرمت آسفالت معابر و حل مشکلات محله تلاش خواهند کرد.
کاظمی اضافه کرد: هیات امنای محلات می توانند با شهرداری در زمینه های مختلف مشارکت کنند و اگر این مشارکت نباشد، مدیریت شهری موفق نخواهد بود.
وی گفت: جلسات بعد با هیات امنا و شهروندان در مساجد برگزار خواهد شد و تصمیم داریم اقداماتی را انجام دهیم که تاکنون هیچ شهرداری انجام نداده و می خواهیم با کمک همدیگر دغدغه های شهروندان را کم کنیم.
جواد نجارتمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این جلسه گفت: اعضای شورا از پیشنهاد شهردار برای انتخاب یک نفر مسئول محلات استقبال می کنند.
وی افزود: این ارتباطات و هم اندیشی ها باعث نزدیکی هیات های امنا و مدیریت شهری شده و خواسته های مردم از طریق هیات امنای مساجد در اختیار مدیریت شهری قرار خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: از شهردار و مجموعه شهرداری برای تلاش در زمینه خدمات رسانی به شهروندان و ابتکار در این زمینه قدردانی می کنیم و امیدواریم که مثل همیشه این بار هم الگو باشیم.
حجت طیران عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این جلسه از حضور و هم اندیشی هیات امنای مساجد قدردانی کرد.
در این جلسه هیات امنای مساجد ضمن قدردانی از پیشنهاد شهردار لاهیجان برای معرفی نماینده شهرداری در محلات، به بیان دغدغه های خود پرداختند./روابط عمومی لاهیجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.