تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398 - 17:48
کد خبر : 49781

سامانه سرد و بارشی مهمان گیلان شد سامانه سرد و بارشی مهمان گیلان شد

سامانه سرد و بارشی مهمان گیلان شد سامانه سرد و بارشی مهمان گیلان شد

جارستان : سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه بارشی و سرد از  امروز  (بویژه عصر و شب) و فعالیت تناوبی آن تا اواسط هفته آینده در منطقه است. مازیار غلامی عصر پنجشنبه افزود: طبق نقشه های هواشناسی به تدریج بارندگی و وزش باد ، مه آلود بودن

جارستان : سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه بارشی و سرد از  امروز  (بویژه عصر و شب) و فعالیت تناوبی آن تا اواسط هفته آینده در منطقه است.

مازیار غلامی عصر پنجشنبه افزود: طبق نقشه های هواشناسی به تدریج بارندگی و وزش باد ، مه آلود بودن هوا ، روند کاهش دما ، بارش برف در ارتفاعات و رعد و برق تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

وی  اظهار کرد: براین اساس آسمان استان  برای روز جمعه ابری و مه آلود ، کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد ( بعضی نقاط شدید یا خیلی شدید) ، احتمال رعد و برق  و ارتفاعات بارش برف و شنبه ابری و مه آلود ، کاهش نسبی دما ، بارندگی و وزش باد ( گاهی شدید یا خیلی شدید) ، احتمال رعد و برق و ارتفاعات بارش برف  پیش بینی می شود.

وی گفت:  طی شبانه روز گذشته بیشینه و کمینه دما به ترتیب برای لاهیجان با ۲۱ درجه سلسیوس و دیلمان یک درجه سلسیوس ثبت شده است.

غلامی تصریح کرد: برای شهر رشت نیز بیشینه و کمینه دما طی شبانه روز گذشته ۲۱ و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است.

وی اظهار کرد: دما به طور متوسط بین هشت تا ۱۶ درجه سلسیوس در استان کاهش خواهد یافت

غلامی آبگرفتگی ، بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها  و احتمال رانش و لغزش را در زمان فعالیت این سیستم بارشی محتمل دانست و از همه هموطنان خواست تا از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند.ایرنا/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.