تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 22:31
کد خبر : 49733

گیلان میزبان مسابقات دارت کشور شد

گیلان میزبان مسابقات دارت کشور شد

جارستان: مرحله دوم مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور به میزبانی استان گیلان و در شهرستان رشت برگزار می شود. دبیر هیات انجمن های ورزشی استان گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها از روز پنجشنبه (فردا) با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در

جارستان: مرحله دوم مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور به میزبانی استان گیلان و در شهرستان رشت برگزار می شود.

دبیر هیات انجمن های ورزشی استان گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها از روز پنجشنبه (فردا) با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در رشت آغاز خواهد شد.

بابک صفری افزود: بر این اساس این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار و در هر بخش مسابقات به صورت مجزا در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار و در نهایت نفرات برتر هر رده سنی معرفی می شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات در سالن ورزشی منطقه لاکانشهر رشت طبق برنامه اعلام شده ، رقابت های بزرگسالان بانوان و همچنین مسابقات جوانان پسران در روز پنجشنبه ۲۳ آبان برگزار می شود و ورزشکاران این دو رده سنی با هم رقابت می کنند.

وی بیان کرد: همچنین در روز دوم و پایانی دومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور نیز ، در بخش بزرگسالان آقایان و جوانان دختران برگزار خواهد شد تا نفرات برتر این دو رده سنی نیز در پایان این مرحله مشخص شوند.

دبیر هیات انجمن های ورزشی استان گیلان اضافه کرد: مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری بزرگسالان در سه مرحله و رقابت های دارت رنکینگ رده سنی جوانان در چهار مرحله برگزار خواهد شد تا در پایان مجموع امتیازات ورزشکان محاسبه و نفرات برتر معرفی می شوند.

صفری خاطرنشان کرد: در مرحله نخست رقابت های دارت رنکینگ آزاد کشور که تیر ماه برگزار شده بود، در بخش بانوان و در رده سنی جوانان فاطمه صفی از اصفهان و در رده سنی بزرگسالان زهرا رجبی از خراسان جنوبی عناوین نخست را کسب کرده بودند.

وی در ادامه اظهار کرد: در رقابت های بخش آقایان نیز ، امیرمهدی زنگی آبادی از استان کرمان در رده سنی جوانان مقام نخست را به خود اختصاص داد و در رده سنی بزرگسالان نیز، علیرضا ایزدی از اصفهان به مقام نخست دست یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.