تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 22:16
کد خبر : 49730

۱۶ دانش آموز از گیلان در رقابت های کشوری قرآن مقام آوردند

۱۶ دانش آموز از گیلان در رقابت های کشوری قرآن مقام آوردند

جارستان: معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان گفت: ۱۶ دانش آموز از این استان در سی و هفتمین دوره مسابقه های مرحله کشوری قرآن، عترت و نماز موفق به کسب رتبه شدند. جمیل غریب عباسی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از افتخارآفرینان سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز

جارستان: معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان گفت: ۱۶ دانش آموز از این استان در سی و هفتمین دوره مسابقه های مرحله کشوری قرآن، عترت و نماز موفق به کسب رتبه شدند.

جمیل غریب عباسی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از افتخارآفرینان سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و نهمین دوره مسابقه های فرهنگیان استان گیلان در بقعه متبرکه خواهر امام رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه نفر از فرهنگیان گیلان نیز در نهمین دوره مسابقه های فرهنگیان رتبه کشوری را به دست آوردند.

وی با بیان این که سی و هفتین دوره مسابقه های کشوری قرآن کریم تابستان امسال با شرکت دانش آموزان راه یافته به این مرحله برگزار شد، افزود: یکصد و ۳۰ هزار دانش آموز از گیلان در مسابقه های قرآن، عترت و نماز مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که ۶۰ هزار نفر موفق به شرکت در مرحله شهرستانی شدند.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به راهیابی سه هزار دانش آموز در مرحله استانی رقابت های قرآن، عترت و نماز خاطر نشان کرد: از این تعداد ۷۴ نفر به مرحله کشوری راه یافته که در نهایت ۱۶ نفر موفق به کسب مقام کشوری شدند.

وی برگزاری رقابت های قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی را یکی از برنامه ها در آموزش و پرورش عنوان و خاطر نشان کرد: این رقابت ها در سطح آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

در این همایش جمعی از دانش آموزان افتخارآفرین سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموز و نهمین دوره مسابقه های فرهنگیان استان گیلان و حامیان برگزاری این مسابقه ها تجلیل شدند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.