تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 20:38
کد خبر : 49589

امکان استفاده از بن های نمایشگاه کتاب گیلان در ۱۶ کتاب فروشی 

امکان استفاده از بن های نمایشگاه کتاب گیلان در ۱۶ کتاب فروشی 

جارستان: معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: امکان استفاده از بن های پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در ۱۶ کتاب فروشی مهیا شده است. حسین ابراهیمیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از روز ۲۶ آبانماه در استان گشایش می یابد و

جارستان: معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: امکان استفاده از بن های پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در ۱۶ کتاب فروشی مهیا شده است.

حسین ابراهیمیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از روز ۲۶ آبانماه در استان گشایش می یابد و امکان استفاده از بن های کتاب بطور همزمان در کتاب فروشی های طاعتی، صفری، مهران، مژده، میلاد،پاتوق کتاب رستگار،دیبا، کتاب شهر ایران،شهر کتاب،فرازمند ، سیدهانی،آسمان ،بدر،وارسته و باز باران فراهم شده است.
وی یادآور شد: نمایشگاه یادشده با حضور ۴۰۰ ناشر کشور و ۲۰۰ غرفه برگزار می شود.
وی افزود: نمایشگاه یادشده با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری گیلان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریری استان و شهرداری رشت برگزار می شود.
ابراهیمیان اضافه کرد: هشت میلیارد ریال بن کتاب و ۳۰ درصد تخفیف برای نمایشگاه پیش بینی شده است.
پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از روز ۲۶ آبانماه گشایش می یابد و تا یکم آذرماه ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی ، سال گذشته، ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت که هفت و نیم میلیارد ریال از مبلغ یادشده، بن بود. این نمایشگاه که با ۳۰ درصد تخفیف برگزار شده بود؛ مورد استقبال ۸۲ هزار علاقمند به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.