تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 15:44
کد خبر : 49579

🔹 وزیر کشور در افتتاحیه ستاد انتخابات کشور؛ 🔸همکاری با همه احزاب، گروهها، نامزدهای انتخاباتی و همه دستگاههای اجرایی و رسانه ها و از طرف دیگر شورای نگهبان برای تشویق و زمینه سازی حضور پررنگ تر مردم در انتخابات. 🔸 امیدواریم این انتخابات به نماد حضور و مقاومت مردم تبدیل شود

🔹 وزیر کشور در افتتاحیه ستاد انتخابات کشور؛ 🔸همکاری با همه احزاب، گروهها، نامزدهای انتخاباتی و همه دستگاههای اجرایی و رسانه ها و از طرف دیگر شورای نگهبان برای تشویق و زمینه سازی حضور پررنگ تر مردم در انتخابات. 🔸 امیدواریم این انتخابات به نماد حضور و مقاومت مردم تبدیل شود

جارستان: 🔸 از احزاب و گروهها تقاضا میکنم تا در یک محیط سالم، قانونی و با رقابت های اصولی و منطقی بسترساز مشارکت و حضور بیشتر مردم باشند. 🔸 از نامزدهای محترمی که خود را در جهت مسابقه خیر در انتخابات آماده می کنند و وارد این عرصه می شوند تقاضا داریم با محوریت قانون

جارستان: 🔸 از احزاب و گروهها تقاضا میکنم تا در یک محیط سالم، قانونی و با رقابت های اصولی و منطقی بسترساز مشارکت و حضور بیشتر مردم باشند.
🔸 از نامزدهای محترمی که خود را در جهت مسابقه خیر در انتخابات آماده می کنند و وارد این عرصه می شوند تقاضا داریم با محوریت قانون و رعایت آن و سلامت انتخابات در این انتخابات حضور یابند.
🔸تمام تلاش ما در وزارت کشور این است ‌که با بی طرفی کامل، و با دقت و تامل، درنظر گرفتن همه شرایط و با توجه به تنوع جغرافیایی ایران، در همه مناطق کشور فضای مناسب و مساعد برگزاری انتخابات را ایجاد کنیم.
🔸 از زمان شروع به کار ستاد انتخابات، معاونت سیاسی وزارت کشور که مسئولیت این ستاد را برعهده دارد و همچنین استانداری ها، فرمانداری و بخشداریها، آمادگی پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به شکایات و ارائه راهنمایی های لازم را دارند.
🔸مسئولیت برگزاری انتخابات بر عهده معاونت سیاسی وزارت کشور و همه ما در خدمت این معاونت هستیم که بتواند با همکاری همه، انتخابات مناسب و خوبی را برگزار کند.

🔸 تمام تلاش ما در وزارت کشور این است ‌که با بی طرفی کامل، و با دقت و تامل، درنظر گرفتن همه شرایط و با توجه به تنوع جغرافیایی ایران، در همه مناطق کشور فضای مناسب و مساعد برگزاری انتخابات را ایجاد کنیم.
🔸 در هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر نور و رحمت، خداوند توفیق داده که بتوانیم ان‌شاءا… در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات دیگری را که تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خودشان است را در اسفند ماه برگزار کنیم.
🔸از شروع ثبت نام انتخابات یعنی ۱۰ آذرماه تا انتهای انتخابات حدود ۸۳  روز زمان خواهیم داشت تا بتوانیم انتخابات باشکوه، سالم، در محیطی امن و با مشارکت بالا و محوریت قانون داشته باشیم.
🔸 در حوزه های امنیتی، انتظامی، پشتیبانی،رسانه ای و تبلیغاتی، حقوقی و در حوزه نظارت هم شورای محترم نگهبان با ما همکاری داشته و کمک می کنند.
🔸انشا الله این انتخابات به نماد حضور و مقاومت مردم تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.