تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 18:39
کد خبر : 49436

صدور بیش از ۲۲۰۰فقره پروانه عبور ترافیکی در استان گیلان

صدور بیش از ۲۲۰۰فقره پروانه عبور ترافیکی در استان گیلان

جارستان: رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در ۷ ماهه نخست سالجاری تعداد  ۲ هزار و ۲۲۷فقره  پروانه عبور بارهای ترافیکی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان برای متقاضیان صادر شد. این مقام مسئول

جارستان: رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در ۷ ماهه نخست سالجاری تعداد  ۲ هزار و ۲۲۷فقره  پروانه عبور بارهای ترافیکی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان برای متقاضیان صادر شد.
این مقام مسئول افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته۵/۱درصد افزایش  داشته است.
مهندس حسین رضایی در ادامه گفت: در راستای حفظ و حراست از راه و ابنیه ی فنی راهها و نیز به منظور تامین ایمنی تردد و عدم بروز اختلال در تردد وسائط نقلیه در محورها ، مشخصات بارهایی که نیاز به حمل شدن دارد باید به لحاظ ابعاد و وزن منطبق با مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راهها باشد.
وی با اشاره به این نکته که در برخی شرایط خاص نیاز به جابجایی محموله هایی با مشخصاتی خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راهها وجود دارد افزود: این مجموعه از بارهای خاص ملزم به دریافت پروانه عبور از     اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشند.
ایشان در ادامه خاطر نشان نمود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی سال گذشته نیز نسبت به صدور بیش از۳ هزار و ۴۰۰فقره پروانه ی عبور برای تردد بارهای ترافیکی در سطح محورهای استان اقدام  نمود.
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.