تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 14:50
کد خبر : 49429

برگزاری اولین کارگروه مددکاری بهزیستی استان گیلان

برگزاری اولین کارگروه مددکاری بهزیستی استان گیلان

جارستان: صبح روز شنبه هجدهم آبان ماه اولین جلسه کارگروه مددکاری با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد و اعضای کارگروه در دفتر مدیر کل برگزار گردید . در این نشست ابتدا دبیر جلسه هاله پتکی سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی در خصوص رفع موانع و مشکلات حوزه مددکاری با راه اندازی کارگروه

جارستان: صبح روز شنبه هجدهم آبان ماه اولین جلسه کارگروه مددکاری با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد و اعضای کارگروه در دفتر مدیر کل برگزار گردید .

در این نشست ابتدا دبیر جلسه هاله پتکی سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی در خصوص رفع موانع و مشکلات حوزه مددکاری با راه اندازی کارگروه مددکاری،هدف از تشکیل کارگروه و وظایف کارگروه مددکاری را اعلام کردند .

وی ازجمله وظایف کارگروه را پیگیری پروتکل مددکاری (بخشنامه مددکاری)که تهیه گردیده و به ادارات بهزیستی شهرستا نها و همچنین کلیه مددکاران دربخش دولتی و غیر دولتی به منظور بهره برداری ابلاغ شده، بیان کردند .

هاله پتکی عنوان کرد : برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای  تعداد۳۵۴ نفر از کارشناسانی که در حوزه مددکاری اجتماعی در دوبخش دولتی و غیر دولتی فعالیت می نمایند، که تاریخ برگزاری دوره ها در آذر ماه سال جاری بوده و دوره های مصوب با هماهنگی واحد آموزش سازمان برگزار میگردد . همچنین درخصوص اجرای طرح مراقبت از سالمندان و معلولین که پیش نویس آن دردست اجراست توضیحاتی ارائه نمودند .

در ادامه مدیر کل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در خصوص مطالعه پیش نویس طرح مراقبت از سالمندان و معلولین توسط اعضای کارگروه و ارائه نقطه نظرات و هماهنگی در زمینه نحوه ی آموزش متخصصین به منظور اجرای طرح و نحوه ی فراخوان نمودن  کارشناسان مرتبط و تهیه بانک اطلاعاتی مذکور بدین منظور و مشارکت حوزه توانبخشی و کار تیمی تا نهایی شدن مراحل اجرای طرح و نظارت بر آن سخنانی ایراد فرمودند.

وی همچنین عنوان کرد : که مددکاران اجتماعی  با استفاده از  توان تخصصی خود می توانند از مشارکت سایر نهادها همانند بنیاد جانبازان که نیازبه دریافت خدمات و مراقبت از  سالمندان درمنزل دارند ، علی الخصوص مادران و همسران شهدا ، و همچنین نهاد هایی همچون هلال احمر استفاده نموده و خدماتی را به گروههای هدف ارائه نمایند . ضمنا از مشارکت بخش غیر دولتی همانند کانون کلینیک های مددکاری و مجتمع های غیر دولتی نیز به نحو احسنت برخوردار گردند.

کارگروه مددکاری اجتماعی
کارگروه مددکاری اجتماعی
کارگروه مددکاری اجتماعی
کارگروه مددکاری اجتماعی
کارگروه مددکاری اجتماعی
کارگروه مددکاری اجتماعی
کارگروه مددکاری اجتماعی
کارگروه مددکاری اجتماعی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.