تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 18:04
کد خبر : 49231

وقتی دبیرخانه مناطق آزاد کشور راهی به رانت خواران و باندبازان نمیدهد!

وقتی دبیرخانه مناطق آزاد کشور راهی به رانت خواران و باندبازان نمیدهد!

جارستان :وقتی دبیرخانه مناطق آزاد کشور راهی به رانت خواران و باندبازان نمیدهد! ⏬اخبار و شنیده ها حکایت از روزهای پایانی انتصاب مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی دارد،جایی که به گفته برخی از مقامات نقش تعیین کننده ای در اقتصاد منطقه و کشور دارد. ⏬گزینه های مختلفی در روزهای سپری شده برای مدیرعاملی منطقه آزاد مطرح

جارستان :وقتی دبیرخانه مناطق آزاد کشور راهی به رانت خواران و باندبازان نمیدهد!

⏬اخبار و شنیده ها حکایت از روزهای پایانی انتصاب مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی دارد،جایی که به گفته برخی از مقامات نقش تعیین کننده ای در اقتصاد منطقه و کشور دارد.

⏬گزینه های مختلفی در روزهای سپری شده برای مدیرعاملی منطقه آزاد مطرح شده اند از نفرات بومی تا غیر بومی. عده ای تلاش کردند برای فرار از مسئولیت های قبلی و تبعات تصمیم های باندی در گذشته جای تازه و خوش و آب و هوایی را در دوره جدید تجربه کنند عده ای هم با التفاط به عدم پیروزی خواستند تا به مانند انتخابات در میدان حضور بیابند و بعد در نهایت با گرفتن امتیاز به نفع فرد پیروز کنار روند….

⏬شنیده شده افراد مطرح شده هر یک برای پیروزی بر فرد دیگر قشون کشی کرده و به دولت از طرق مختلف فشار اوردند تا جایی که شنیده شده یکی از گزینه ها قول کمک مالی به برخی از گزینه های انتخابات مجلس داده است.

⏬اما در نهایت اخباری مبنی بر تصمیم دبیرخانه مناطق ازاد کشور جهت مدیرعاملی محمد ولی روزبهانی می رسد، به گواه افرادی که روزبهانی را از نزدیک می شناسند می گویند که وی فردی سالم و متعهد و متخصص است و در جاهایی که بوده با متخلفان و باند بازان مبارزه نموده است. تجربه مدیریتش در سازمان چای کشور و مبارزه با مافیای چای و نیز جلوگیری از رانت خواری و ویژه خواری نمونه ای است از این نوع مدیریت .

⏬شنیده شده است دبیرخانه مناطق ازاد با توجه به فشارهای وارده محکم مقابل رانتخواران و باند بازان ایستاده است و راهی برای ورود آنان در تصمیم گیری ها نمی دهد. و میخواهد خودش در انتخاب مدیرعامل تصمیم گیرنده باشد نه عوامل بیرونی که منفعت شخصی دارند تا منفعت عمومی!

منبع : رصد ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.