تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1398 - 19:05
کد خبر : 49043

امام جمعه رشت: والدین نسبت حجاب فرزندانشان مسئول باشند

امام جمعه رشت: والدین نسبت حجاب فرزندانشان مسئول باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: پدران و مادران بایستی نسبت به حجاب و عفاف فرزندانشان مسئول باشند و نباید از این مسئولیت، شانه خالی کنند. جارستان_ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران با بیان این که مردم خواهان ترویج عفاف و حجاب

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: پدران و مادران بایستی نسبت به حجاب و عفاف فرزندانشان مسئول باشند و نباید از این مسئولیت، شانه خالی کنند.

جارستان_ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران با بیان این که مردم خواهان ترویج عفاف و حجاب فاطمه زهرا (س) در جامعه هستند، افزود: همه مردم به ویژه پدران و مادران از نظام و متولیان فرهنگی، بیشتر مسئولیت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر ضرورت سختگیری پدران و مادران در مواردی از جمله در موضوع عفاف و حجاب فرزندانشان خاطر نشان کرد: پدران و مادران گاهی بایستی نه بگویند و در مورد مسئله ای با توجه به صلاح فرزندشان ، مقاومت کند.

وی در ادامه با بیان این که فرهنگ عمومی و غالب مردم ما در مسیر سلامت است، اضافه کرد: چارچوب نظام، اسکلت و استوانه های انقلاب اسلامی ایران و فرهنگ عمومی همه مردم در مسیر سلامت است اما منکر این سخن که بخش هایی از جامعه ، تاثیراتی از جریانات فرهنگ ابتذال غرب گرفته اند، نیستیم.

خطب جمعه رشت بیان داشت: البته اراده متولیان امر برای ساختن جامعه ای سالم و رهایی از این وضعیت مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز و تشریح وقایع این روز و علت نامگذاری آن اظهار داشت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز تسخیر لانه جاسوسی، در تاریخ ملت ایران ماندگار است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به حضور پرشور و همیشگی مردم ، دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی هر ساله ۱۳ آبان اضافه کرد: در راهپیمایی سیزدهم آبان امسال نیز همه اقشار مختلف، بصورت پرشور و گسترده حضور می یابند و دشمنان ایران اسلامی خواهند دید که ملت ایران هنوز مدرس دیگر ملت ها هستند./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.