تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 - 21:54
کد خبر : 48937

برگزاری اولین دوره مسابقات او-اسپرت بانوان استان گیلان در ۱۰ آبان ۹۸

برگزاری اولین دوره مسابقات او-اسپرت بانوان استان گیلان در ۱۰ آبان ۹۸

رئیس انجمن او-اسپرت استان گیلان بابک صفری از برگزاری اولین دوره مسابقات او-اسپرت بانوان استان گیلان در ۱۰ آبان ۹۸ خبر داد. جارستان_ بابک صفری با اعلام این مطلب افزود: اولین دوره مسابقات او-اسپرت بانوان استان گیلان در ۲ کمیته(هنری) و (ذهنی، تمرکزی)در بخش های ایساتیس و تیس کوپان با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار

رئیس انجمن او-اسپرت استان گیلان بابک صفری از برگزاری اولین دوره مسابقات او-اسپرت بانوان استان گیلان در ۱۰ آبان ۹۸ خبر داد.

جارستان_ بابک صفری با اعلام این مطلب افزود: اولین دوره مسابقات او-اسپرت بانوان استان گیلان در ۲ کمیته(هنری) و (ذهنی، تمرکزی)در بخش های ایساتیس و تیس کوپان با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار از سراسر استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این مسابقات در پایان همین هفته روز جمعه مورخ ۱۰ آبان ماه ۹۸ ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی شهدای دانش آموز واقع در زرجوب، امین الضرب، روبرو دبیرستان دخترانه قلم چی برگزار می گردد.

به گفته رئیس انجمن او-اسپرتی مسابقات مختص بانوان و به صورت رایگان می باشد.

بابک صفری در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات در گام اول ایجاد انگیزه بین ورطشکاران بانوان او- اسپرتی استان بوده و در گام بعدی انتخاب ورزشکاران برتر از این مسابقات برای تیم منتخب بانوان انجمن او-اسپرت استان گیلان جهت شرکت در مسابقات کشوری(انتخابی تیم ملی) در سال جاری می باشد.

بابک صفری رئیس انجمن او-اسپرت استان گیلان در پایان برای علاقمندان به رشته مهیج او-اسپرت گفت می توانند از طریق اینستاگرام به آدرس o_sport_gilan@ ویا کانال تلگرام به آدرس osport_gilan@ جهت کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.،،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.