تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 14:42
کد خبر : 48644

دعوت از سه پاروزن گیلانی به اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام

دعوت از سه پاروزن گیلانی به اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام

سه پاروزن گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور دعوت شدند. جارستان_ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان: مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام   عصر امروز با حضور ۱۵ پاروزن در تهران آغاز می شود که سه قایقران از این استان هستند. مرتضی ورزلدوست افزود:  طبق اعلام فدراسیون قایقرانی

سه پاروزن گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور دعوت شدند.

جارستان_ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان: مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام   عصر امروز با حضور ۱۵ پاروزن در تهران آغاز می شود که سه قایقران از این استان هستند.

مرتضی ورزلدوست افزود:  طبق اعلام فدراسیون قایقرانی ، یک پاروزن گیلانی در بخش بانوان و دو قایقران این استان نیز در بخش آقایان به مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام دعوت شدند.

وی ادامه داد: در این اردو  در دریاچه آزادی تهران ، زیبا سماک حرفه قایقران شایسته گیلانی به همراه دو قایقران دیگر در بخش کانوی بانوان، به اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام دعوت شد.

وی بیان کرد: همچنین پیمان قویدل و علی آقامیرزایی دو قایقران ملی پوش و با سابقه این استان نیز در بخش کایاک آقایان، به مرحله حدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور دعوت شده اند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در بخش بانوان و آقایان خود را برای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا آماده می کنند و امیدواریم که هر سه قایقران شایسته گیلانی با درخشش در این اردو ، به عضویت تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور درآیند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی بانوان و آقایان آبهای آرام کشور زیرنظر کادر فنی این تیم در بخش های کایاک و کانو تا روز ۲۵ آبان ماه در دریاچه آزادی تهران ادامه خواهد یافت./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.