تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 10:54
کد خبر : 48406

استخر شنای آستارا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استخر شنای آستارا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی وحدت که ۱۲ سال از کلنگ‌زنی آن می گذرد، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. جارستان_ وحید خاصی پور روز شنبه افزود: در هفته گذشته ۲۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی برای تکمیل این طرح اختصاص یافت و تا اواسط سال آینده تکمیل و

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی وحدت که ۱۲ سال از کلنگ‌زنی آن می گذرد، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جارستان_ وحید خاصی پور روز شنبه افزود: در هفته گذشته ۲۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی برای تکمیل این طرح اختصاص یافت و تا اواسط سال آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد. وی اظهار کرد: اجرای این طرح به مساحت یکهزار و ۵۷ متر مربع از سال ۸۶ آغاز و تاکنون حدود ۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است. وی بیان کرد: یک استخر شنا توسط بخش خصوصی در مسیر روستای ویرمونی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. خاصی پور ادامه داد: نبود استخر، دغدغه شناگران است و دوره های آموزش شنا در فصل تابستان در ساحل آستارا و در فصول دیگر در استخر شهرهای همجوار برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.