تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 19:00
کد خبر : 47899

افزایش روزافزون استقبال از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی نویدبخش اثرگذاری مطلوب و رضایت مخاطبان میباشد

افزایش روزافزون استقبال از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی نویدبخش اثرگذاری مطلوب و رضایت مخاطبان میباشد

در تامین اجتماعی گیلان بطور متوسط بیش از ۸۰ درصد لیستها و فیش های حق بیمه و ابلاغهای اوراق مطالباتی بصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه میگردد . جارستان_ در نیمه نخست سالجاری از تعداد ۳۳۵۳۲۵ لیست حق بیمه ارسالی از سوی کارفرمایان تعداد ۳۲۴۸۳۶ مورد یعنی ۹۷ درصد آنها بصورت اینترنتی بوده است .  ایشان

در تامین اجتماعی گیلان بطور متوسط بیش از ۸۰ درصد لیستها و فیش های حق بیمه و ابلاغهای اوراق مطالباتی بصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه میگردد .

جارستان_ در نیمه نخست سالجاری از تعداد ۳۳۵۳۲۵ لیست حق بیمه ارسالی از سوی کارفرمایان تعداد ۳۲۴۸۳۶ مورد یعنی ۹۷ درصد آنها بصورت اینترنتی بوده است . 

ایشان همچنین افزود : در بخش ابلاغهای اوراق مطالباتی نیز از مجموع ۸۰۲۵۶ ابلاغ صورت گرفته تعداد ۵۶۹۲۲ مورد یعنی ۷۱ درصد فرایند این بخش الکترونیکی و غیر حضوری انجام پذیرفته است . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در سالجاری با راه اندازی سامانه طرح ملی دکتر نوربخش ، ارائه درخواستها بابت صدور و تعویض دفترچه های درمانی و تعهدات کوتاه مدت نیز به دامنه خدمات غیر حضوری افزوده گردیده است ، افزایش روزافزون استقبال ازاین خدمات را نویدبخش اثرگذاری مطلوب در جامعه هدف و رضایت مخاطبین در گروههای شرکای اجتماعی برشمرده و اذعان داشت : اجرای طرحهایی همچون پرونده الکترونیک ، نسخه های الکترونیک و بازرسی های الکترونیکی نیز جلوه های دیگری از اراده سازمان برای توسعه دراین بخش بمنظور پاسخگوئی و رضایتمندی بیشتر با بهره از امکانات مناسب در جهت تسهیل و تسریع در خدمت رسانی میباشد .  

جمیل حق پرست در ادامه خاطر نشان ساخت بیش از ۷۵ درصد بیمه شدگان گیلانی در گروههای مشاغل آزاد و اختیاری و … نیز در ۵ ماهه لغایت مرداد سالجاری فیشهای حق بیمه خود را بصورت اینترنتی دریافت نموده اند که این رقم عددی افزون بر ۶۴۷۵۰۰ فقره فیش را دربر میگیرد . 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.