تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 21:42
کد خبر : 47786

اجرای مسابقه عکس پدافند غیرعامل در آستارا

اجرای مسابقه عکس پدافند غیرعامل در آستارا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برگزاری مسابقه عکاسی با گوشی همراه با موضوع پدافند غیرعامل، در این شهرستان خبر داد. جارستان_ شاپور تشرینی: این مسابقه با مشارکت اداره های فرمانداری و ورزش و جوانان و سمن پویندگان آرمان شهر برگزار می شود و علاقه مندان تا دوم آبان ماه، آثار خود را در قالب لوح فشرده

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برگزاری مسابقه عکاسی با گوشی همراه با موضوع پدافند غیرعامل، در این شهرستان خبر داد.

جارستان_ شاپور تشرینی: این مسابقه با مشارکت اداره های فرمانداری و ورزش و جوانان و سمن پویندگان آرمان شهر برگزار می شود و علاقه مندان تا دوم آبان ماه، آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه واقع در واحد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا تحویل دهند.

وی افزود: هر شخص در هر سنی با حداکثر پنج قطعه عکس می تواند در مسابقه شرکت کند و آلودگی محیط زیست، ترافیک، سد معبر، ساخت و ساز غیرمجاز، آتش سوزی مراتع و جنگل ها، آبگرفتگی معابر و آنفلوآنزای پرندگان از موضوعات مرتبط به پدافند غیرعامل است.

وی اظهار کرد: برگزیدگان مسابقه، در آئین افتتاح نمایشگاه عکس هفته پدافند غیرعامل تجلیل خواهند شد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد حوزه پدافند غیرعامل، باید بیشتر استفاده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج آموزه ها و مفاهیم پدافند غیرعامل با هنر عکاسی اعلام کرد.

دوم تا هشتم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و هفت انجمن هنری با ۴۰۰ عضو در اداره ارشاد آن فعال شده است./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.