تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 14:29
کد خبر : 47713

مرحله استانی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی در گیلان در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه برگزار میگردد .

مرحله استانی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی در گیلان در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه برگزار میگردد .

جارستان_ در آستانه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی و بمنظور شناسایی و معرفی چهره های برتر استان جهت اعزام به این مسابقات ، مرحله مقدماتی رقابتها در چهارررشته قرائت ، ترتیل ، حفظ و مفاهیم طی روزهای یکشنبه ۲۱ مهرماه و دوشنبه ۲۲ مهرماه همزمان با سراسر کشور برگزار

جارستان_ در آستانه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی و بمنظور شناسایی و معرفی چهره های برتر استان جهت اعزام به این مسابقات ، مرحله مقدماتی رقابتها در چهارررشته قرائت ، ترتیل ، حفظ و مفاهیم طی روزهای یکشنبه ۲۱ مهرماه و دوشنبه ۲۲ مهرماه همزمان با سراسر کشور برگزار میگردد . 

امیررضازندی فر رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان و قائم مقام اجرائی این مسابقات در استان با اشاره به این موضوع افزود : بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران در بخشهای بیمه ای و درمانی برای شرکت در این مسابقات ثبت نام نموده اند . 

ایشان افزود : با توجه به اینکه بیشترین تعداد شرکت کنندگان حسب تجربیات سالهای گذشته در رشته مفاهیم میباشد ، مرحله مقدماتی این رشته در سالجاری برای دسترسی راحتتر همکاران و فراهم نمودن امکان مشارکت بیشتر در سه منطقه از استان ( درشهرهای رشت ، تالش و لنگرود ) برگزار میگردد . 

این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران اجرا خواهد شد . 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.