تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 13:51
کد خبر : 47701

رسیدگی فوری به وضعیت مردم مناطق خسارت‌دیده از باران

رسیدگی فوری به وضعیت مردم مناطق خسارت‌دیده از باران

ارسلان زارع استاندار گیلان به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستور داد با فوریت، به وضعیت مردم مناطق خسارت‌دیده ناشی از بارش شدید باران رسیدگی، از مناطق یادشده به‌صورت میدانی بازدید و اقدامات انجام‌گرفته را به وی گزارش کند. جارستان_ ارسلان زارع صبح یکشنبه به دنبال بارندگی های به نسبت شدیدی که از شب گذشته

ارسلان زارع استاندار گیلان به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستور داد با فوریت، به وضعیت مردم مناطق خسارت‌دیده ناشی از بارش شدید باران رسیدگی، از مناطق یادشده به‌صورت میدانی بازدید و اقدامات انجام‌گرفته را به وی گزارش کند.

جارستان_ ارسلان زارع صبح یکشنبه به دنبال بارندگی های به نسبت شدیدی که از شب گذشته آغاز شده و خسارت هایی به مناطقی از استان وارد آورده، به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دستور داد هرچه سریع تر پیگیری های لازم برای رفع مشکلات ناشی از تخریب پل ها و نیز برقراری شرایط عادی را انجام دهد و همچنین به صورت میدانی، از مناطق خسارت دیده همچون تالش، بازدید کند.

وی از ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان نیز خواست مدیریت هماهنگی اقدامات بین دستگاه های اجرایی، هلال احمر و شهرداری ها را عهده دار شود و به فرمانداران و بخشداران نیز تاکید کرد از تمامی ظرفیت ها برای رفع مشکلات بوجود آمده، استفاده کنند.

زارع به مردم اطمینان داد که خدمتگزاران آنان، برای برقراری شرایط عادی در مناطقی که خسارت هایی به آنجا وارد شده، نهایت اهتمام خود را انجام می دهند و در عین حال از عموم شهروندان نیز خواست از استقرار در حریم رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

بر اثر بارش شدید باران، دو کارگر مرغداری در روستای سه سار صومعه سرا که از محل کار خود در حال برگشت بودند، براثر بالاآمدن آب و جاری شدن سیلاب در رودخانه، از روی پل به داخل آب سقوط کرده اند که البته با کمک مردم ، یک نفر از آنان نجات یافت اما هنوز از سرنوشت کارگر دیگر، خبری در دست نیست. همچنین پل روستای شبخوسلات املش تخریب شده و یک پل در حال ساخت نیز در تنیان صومعه سرا زیر آب رفته و تخریب شده است . گزارش ها از تالش نیز حاکی از آسیب دیدگی پل اسالم از توابع شهرستان تالش است.

همچنین در محور لنگرود – چمخاله و در حوزه شهری آن، و نیز در تاسکوه ماسال به سمت ییلاق اولسبلانگاه، آبگرفتگی و مسدود شدن راه گزارش شده است. بر اثر بارش شدید باران سه راه فرعی کپورچال – آبکنار در انزلی، ماسال – شاندرمن و چوبر – امام‌زاده ابراهیم شهرستان شفت نیز مسدود شده ولی راه های مواصلاتی استان باز است و مشکلی برای تردد ندارند./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.