تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 19:26
کد خبر : 47418

تداوم صدرنشینی سپیدرود رشت در لیگ جوانان گیلان

تداوم صدرنشینی سپیدرود رشت در لیگ جوانان گیلان

جارستان : تیم فوتبال سپیدرود رشت با پیروزی در هفته هشتم لیگ برتر جوانان گیلان، صدرنشینی خود را در این رقابت ها تداوم بخشید. هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان با انجام شش دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدارهای مهم این هفته، تیم های سپیدرود و شهرداری رشت رو در روی هم

جارستان : تیم فوتبال سپیدرود رشت با پیروزی در هفته هشتم لیگ برتر جوانان گیلان، صدرنشینی خود را در این رقابت ها تداوم بخشید.

هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان با انجام شش دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدارهای مهم این هفته، تیم های سپیدرود و شهرداری رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد.

تیم فوتبال جوانان سپیدرود در جریان این دیدار در رشت برتر از حریف خود ظاهر  شد و با به ثمر رساندن دو گل و کسب هر سه امتیاز این بازی، به روند صدرنشینی خود در رقابت های لیگ برتر جوانان گیلان ادامه داد.

همچنین در سایر بازی های برگزار شده از هفته هشتم این مسابقات ، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم آینده سازان سیاهکل را شکست دهد و بازی تیم های فوتبال جوانان نیل رود جوکندان تالش با شاهین جوان لاهیجان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، در سایر دیدارهای انجام شده نیز، تیم فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر با نتیجه یک بر صفر برابر تیم کیانمهر رشت به برتری رسید و بازی تیم های فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی با نصر رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

اما در پرگل ترین بازی هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان، تیم های شهدای نویر بندرانزلی و شهرداری ماسال به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با نتیجه سه بر دو برابر حریف خود به برتری دست یافت.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با کسب ۲۱ امتیاز همچنان صدرنشین است، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با کسب ۱۹ امتیاز به مکان دوم صعود کرد ، تیمهای فوتبال جوانان بنادر و کشتیرانی بندرانزلی و آینده سازان سیاهکل با ۱۶ امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

در مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان  ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.