تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 - 10:26
کد خبر : 47178

حضور تیم تکواندو یزدان گیلان در لیگ برتر کشور

حضور تیم تکواندو یزدان گیلان در لیگ برتر کشور

تیم تکواندو یزدان رشت با ۱۵ تکواندوکار به عنوان نماینده استان گیلان در لیگ برتر کشور حضور یافت. جارستان_ رئیس هیات تکواندو استان : هفته اول از هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان مردان کشور جام خلیج فارس یادواره شهید عبدالکریم کجبافی، با حضور ۹ تیم در تهران آغاز شده که تیم یزدان نیز

تیم تکواندو یزدان رشت با ۱۵ تکواندوکار به عنوان نماینده استان گیلان در لیگ برتر کشور حضور یافت.

جارستان_ رئیس هیات تکواندو استان : هفته اول از هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان مردان کشور جام خلیج فارس یادواره شهید عبدالکریم کجبافی، با حضور ۹ تیم در تهران آغاز شده که تیم یزدان نیز از گیلان در این رقابت ها حضور یافت.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و طبق اعلام رضا یزدان پرست سرمربی این تیم ، در وزن اول (۵۴- کیلوگرم) راستین خواجوی، در وزن دوم (۵۸- کیلوگرم) امیرمحمد یکتا و نیما گلشن و در وزن سوم (۶۳- کیلوگرم) پدرام عاشوری، محراب عبدالله زاده و میلاد علی پور اعضای تیم تکواندو یزدان را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: همچنین در وزن چهارم (۶۸ – کیلوگرم) مهدی محمدی گواری و امیرحسین بهرآبادی، در وزن پنجم (۷۴- کیلوگرم) مهدی سلطانی و امیررضا نیک سیرت، در وزن ششم (۸۰ – کیلوگرم) رسول کسرائی و علی قلی پور دیگر نفرات تیم تکواندو یزدان رشت در لیگ برتر کشور هستند.

وی بیان کرد: در وزن هفتم (۸۷- کیلوگرم) نیز مصطفی معماری و در وزن هشتم (۸۷+ کیلوگرم) سیدحسین حسین زاده و سیدمحمدامیر کیائی دیگر نفرات تیم تکواندو یزدان رشت در هجدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان کشور هستند.

به گفته سترگی، رضا یزدان پرست به عنوان سرمربی ، سعید شفیعی به عنوان مربی و  جاوید عاشوری به عنوان سرپرست، این تیم را در لیگ برتر تکواندو کشور همراهی می کنند./ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.