تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 13:58
کد خبر : 47076

کارگاه رایگان روزنامه نگاری ورزشی در شهر ملوان ها برگزار می شود

کارگاه رایگان روزنامه نگاری ورزشی در شهر ملوان ها برگزار می شود

کارگاه رایگان بازآموزی روزنامه‌نگاری ورزشی، با حضور برترین فعالان رسانه ای کشور به مدت دو روز در روزهای پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ مهرماه در بندر انزلی برگزار می شود. جارستان_ این دوره آموزشی به منظور آشناکردن خبرنگاران و عکاسان ورزشی با شیوه‌های نوین فعالیت رسانه ای در این دو حوزه تشکیل می شود. پژمان

کارگاه رایگان بازآموزی روزنامه‌نگاری ورزشی، با حضور برترین فعالان رسانه ای کشور به مدت دو روز در روزهای پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ مهرماه در بندر انزلی برگزار می شود.

جارستان_ این دوره آموزشی به منظور آشناکردن خبرنگاران و عکاسان ورزشی با شیوه‌های نوین فعالیت رسانه ای در این دو حوزه تشکیل می شود.

پژمان راهبر (سردبیر وبسایت ورزش سه)، مهدی هژبری (سردبیر روزنامه خبر ورزشی) و فرشاد عباسی (عکاس ورزشی) مدرسان این دوره آموزشی فشرده خواهند بود.

این دوره آموزشی دو روزه، در مجتمع فرهنگی بندر انزلی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این دوره با مباحثی همچون خبرنویسی، هنر مصاحبه، گزارش خبری، تحلیل و سوژه‌یابی، هنر تیتر زدن، عکاسی خبری و خبرنگاری مستند در رسانه‌های جدید آشنا می شوند.

لازم به ذکر است شرکت در این کارگاه رایگان بوده و شرکت‌کنندگان از میان متقاضیان بالای ۱۵ سال دارای تجربه حداقلی در این زمینه، بعد از ارائه مشخصات فردی، شماره تماس و رزومه‌ی فرهنگی-ورزشی تا تاریخ ۲۲ مهرماه به نشانی kalagan.sports@gmail.com می توانند در این دوره بازآموزی حضور پیدا کنند./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.