تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 22:56
کد خبر : 470

باخت استقلال در روز تساوی ها

باخت استقلال در روز تساوی ها

جارستان- در روزی که سه بازی از چهار بازی روز اول هفته دوم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید، استقلال تهران بازی با همنام اهوازی خود را باخت تا تنها بازنده امروز باشد.تیم استقلال خوزستان با ارائه یک نمایش رو به جلو و تکنیکی اولین شکست فصل را به علیرضا منصوریان و تیمش تحمیل

جارستان- در روزی که سه بازی از چهار بازی روز اول هفته دوم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید، استقلال تهران بازی با همنام اهوازی خود را باخت تا تنها بازنده امروز باشد.تیم استقلال خوزستان با ارائه یک نمایش رو به جلو و تکنیکی اولین شکست فصل را به علیرضا منصوریان و تیمش تحمیل کرد. دو گل استقلال خوزستان در دقیق ۲۵ و ۸۴ توسط بیت سعید به ثمر رسید تا تک گل دقیقه ۷۸ کاوه رضایی بی اثر بماند.

صبا و پیکان با هر یک با پنالتی توسط مرتضی آقاخان و رضا عنایتی به گل رسیدند و صاحب دومین امتیاز فصل شدند.
پیکان پس از صعود به لیگ برتر و نفرات سرشناسی که به ترکیب خود اضافه کرده و در هفته اول برابر گسترش فولاد به تساوی بدون گلِ خارج از خانه رسید و امروز در نخستین میزبانی خود برابر صبایی قرار گرفت. این دیدار در نهایت به تساوی کشیده شد.

سایپا و ذوب آهن در دومین هفته لیگ نیز در کسب پیروزی ناکام ماندند تا با تساوی چشم به هفته سوم بدوزند. ترابی و رجب زاده گلزنان این دو تیم در تساوی یک بر یک بودند.

نبرد دو تیم سیاه جامگان و پدیده که به دلیل خشونت با وقفه های فراوان و حاشیه های مکرر همراه بود، با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم مشهدی به صدرجدول صعود کنند. برای سیاه جامگان ایوب کلانتری ( ۵۵ـ پنالتی) و برای پدیده معین عباسیان موفق به گلزنی شدند تا مشهدی ها امتیازها را تقسیم کرده و ۴ امتیازی بشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.