تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 18:33
کد خبر : 46826

مدیرکل و معاونین تامین اجتماعی گیلان به مناسبت هفته سالمند با حضور در کانون همکاران بازنشسته ، با پیشکسوتان و اعضای هیات مدیره این تشکل دیدار نمودند .

مدیرکل و معاونین تامین اجتماعی گیلان به مناسبت هفته سالمند با حضور در کانون همکاران بازنشسته ، با پیشکسوتان و اعضای هیات مدیره این تشکل دیدار نمودند .

جارستان_ همزمان با هفته سالمندان و بمنظور تکریم و پاسداشت مقام و منزلت همکاران پیشکسوت سازمانی ، جمیل حق پرست مدیرکل و معاونین تامین اجتماعی استان با حضور در محل کانون همکاران بازنشسته ، با اعضای هیات مدیره و پیشکسوتان سازمانی دیدار نمودند .  دراین برنامه که در فضائی صمیمانه و با ذکر خاطراتی از

جارستان_ همزمان با هفته سالمندان و بمنظور تکریم و پاسداشت مقام و منزلت همکاران پیشکسوت سازمانی ، جمیل حق پرست مدیرکل و معاونین تامین اجتماعی استان با حضور در محل کانون همکاران بازنشسته ، با اعضای هیات مدیره و پیشکسوتان سازمانی دیدار نمودند . 

دراین برنامه که در فضائی صمیمانه و با ذکر خاطراتی از سالهای دور و گرامیداشت یاد و خاطره یاران سفر کرده همراه بود ، پیشکسوتانی از جامعه بازنشستگان دهه های شصت و هفتاد سازمان نیز حضور داشتند . 

شایان ذکر است بیش از ۷۰۰ نفر از پرسنل بخشهای درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی استان در زمره بازنشستگان سازمان قرار دارند که از این بین ۴۹۵ نفر عضو کانون همکاران میباشند . 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.