تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 9:30
کد خبر : 46481

پیشرو بودن گیلان در خصوص پرداخت وام ازدواج از میانگین کشوری / لزوم تسریع در پرداختی ها برای ارایه خدمات بهتر به جوانان

پیشرو بودن گیلان در خصوص پرداخت وام ازدواج از میانگین کشوری / لزوم تسریع در پرداختی ها برای ارایه خدمات بهتر به جوانان

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه ی شورای هماهنگی بانکها که به ریاست استاندار گیلان در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد ،اظهار داشت : گیلان در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج از میانگین کشوری در سالجاری جلوتر است. جارستان_ از گیلان ؛مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه ی شورای هماهنگی بانکها که به ریاست استاندار گیلان در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد ،اظهار داشت : گیلان در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج از میانگین کشوری در سالجاری جلوتر است.

جارستان_ از گیلان ؛مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه ی شورای هماهنگی بانک ها که صبح امروز در استانداری گیلان برگزار شد ،در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج به زوجین گفت :  در خصوص تسهیلات ازدواج استان گیلان  در سال گذشته ۹۵ درصد زوجین ، موفق به دریافت تسهیلات شدند و در این خصوص استان گیلان در سطح بالایی در کشور قرار داشت و بر طبق آمار میانگین سطح کشوری نیز در همین تراز قرار داشت .

وی افزود : در سالجاری تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۸ میانگین پرداخت تسهیلات ازدواج در استان گیلان ۶۴.۴ درصد بوده که میزان آن نسبت به سال گذشته کمتر بوده و کاهش داشته است اما همچنان از رقم میانگین کشوری  که ۵۷ درصد است در رتبه ی بالاتری قرار داشته و شرایط خوبی داریم.

بخشی با قدردانی از تعامل بانکهای استان در پرداخت تسهیلات ازدواج خاطر نشان کرد : از آنجایی که ازدواج جوانان با مشکلات زیادی روبرو است و افراد زیادی در لیست تعیین شعبه هستند ، تقاضا داریم که تسریع بیشتری در روند پرداخت ها صورت گیرد تا بتوانیم خدمات خوبی را به جوانان ارایه دهیم./خبر فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.