تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 14:44
کد خبر : 46429

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از روند اجرای طرح پرونده الکترونیک در بزرگترین شعبه استان بازدید نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از روند اجرای طرح پرونده الکترونیک در بزرگترین شعبه استان بازدید نمود .

جارستان_ جمیل حق پرست مدیرکل استان در بازدید از شعبه یک رشت ، روند اجرای طرح پرونده الکترونیک در بزرگترین واحد تابعه گیلان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد . دراین بازدید که از ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه آغاز و به مدت یکساعت به طول انجامید مدیرکل استان با حضور در بخشهای مختلف ،

جارستان_ جمیل حق پرست مدیرکل استان در بازدید از شعبه یک رشت ، روند اجرای طرح پرونده الکترونیک در بزرگترین واحد تابعه گیلان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد . دراین بازدید که از ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه آغاز و به مدت یکساعت به طول انجامید مدیرکل استان با حضور در بخشهای مختلف ، ضمن دیدار با رئیس ، معاونین و همکاران شعبه ، فرایند اجرای طرح پرونده الکترونیک را مورد ارزیابی قرار داد . 

مدیرکل استان در این بازدید ، حضور گسترده و مشارکت حداکثری کارکنان تمامی واحدها را بصورت فرابخشی در اجرای این طرح ، نمادی از همدلی و تلاش جمعی برای پیشبرد اهداف سازمانی دانسته و از فعالیت آنان قدردانی نمود . 

دراین بازدید که با همراهی معاون بیمه ای ، کارشناسان ارشد حوزه های فنی بیمه شدگان و عن آوری اطلاعات استان انجام میگرفت با تبادل نظر و ارائه طریق بمنظور بهبود و اصلاح برخی فرایندها ، بر بهره گیری از نیروهای واحد تخصصی در اقدامات اصلی و بکارگیری سایر کارکنان برای امور عمومی این طرح تاکید گردید . 

خاطر نشان میسازد با انجام این طرح ، تمامی اطلاعات و اسکن مدارک و مستندات مربوط به هر بیمه شده در سیستم قابل بهره برداری بوده و تسریع و افزایش دقت از نتایج آن خواهد بود . 

تامین اجتماعی شعبه یک رشت درحال حاضر بیش از ۶۲۰۰۰ بیمه شده اصلی را تحت پوشش دارد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.