تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 13:26
کد خبر : 46405

آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب گیلان

آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب گیلان

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان از ناشران کشوری و استانی خواست برای حضور در پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان ثبت نام کنند. جارستان_حسین ابراهیمیان ، از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در آبان ماه ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: شرایط برگزاری نمایشگاه یادشده با تلاش بسیار فراهم شده و در راستای اجرای این برگزاری با

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان از ناشران کشوری و استانی خواست برای حضور در پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان ثبت نام کنند.

جارستان_حسین ابراهیمیان ، از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در آبان ماه ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: شرایط برگزاری نمایشگاه یادشده با تلاش بسیار فراهم شده و در راستای اجرای این برگزاری با موسسات فرهنگی و هنری استان که در اساسنامه آنها اجرا و برگزاری نمایشگاه قید شده، مکاتبه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود نمایشگاه کتاب امسال نیز از زبده ترین ناشران بهره مند باشد، تاکید کرد: حضور ناشران استانی و کشوری منوط به ثبت اطلاعات در سامانه موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ناشران کشوری و استانی خواست برای حضور در نمایشگاه کتاب گیلان در سامانه یاد شده ثبت نام کنند.

ابراهیمیان با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی کشور سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت، عنوان کرد: ۷.۵ میلیارد ریال از این مبلغ بن کتاب بود.

وی یادآور شد: نمایشگاه کتاب سال گذشته که با ۳۰ درصد تخفیف برگزار شده بود مورد استقبال ۸۲ هزار نفری علاقمند به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته بود./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.