تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 12:18
کد خبر : 46395

همزمان با اول اکتبر ، ۹ مهرماه (( روز جهانی سالمندان )) مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با ارسال پیامی این مناسبت را پاس داشت .

همزمان با اول اکتبر ، ۹ مهرماه (( روز جهانی سالمندان )) مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با ارسال پیامی این مناسبت را پاس داشت .

جارستان_ همزمان با ۹ مهرماه (( روز سالمندان )) ، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با ارسال پیامی ، این مناسبت را گرامی داشت .  درمتن این پیام آمده است :  روز سالمند پاسداشت نام انسانهایی دنیا دیده است که با دلی جوان و پویا و امیدوار ، با طی سالیان عمر در

جارستان_ همزمان با ۹ مهرماه (( روز سالمندان )) ، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با ارسال پیامی ، این مناسبت را گرامی داشت . 

درمتن این پیام آمده است : 

روز سالمند پاسداشت نام انسانهایی دنیا دیده است که با دلی جوان و پویا و امیدوار ، با طی سالیان عمر در گذران راههای پر پیچ و خم زندگی ، تربیت کننده فرزندان و آینده سازان و گردانندگان امروز جامعه بوده اند . 

آنان که بعنوان آینه فردای ما ، با اندوحته های فراوان از تخصص ، مهارت و تجربیات شغلی و زندگی ، بمنزله گنچینه ای ارزشمند و سرمایه ای بی بدیل و مایه خیر و برکت برای خانواده ها و اجتماع تلقی میگردند . 

لذا با تبریک فرارسیدن ۹ مهرماه (( روز سالمندان )) به تمامی عزیزان در این قشر گرانقدر بویژه بازنشستگان و مستمری بگیران ارجمند در تامین اجتماعی گیلان ، برای یکایک خوبان ، سلامتی ، عزت و شادکامی آرزومندم . 

امید که بعنوان میراث داران سالمندان کشور در نسل امروز با حفظ تکریم و پاسداشت منزلت این قشر ، ثبت کننده خاطرات و تجربیات و قدردان تلاشها و خدمات این خردمندان سپید مو باشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.