تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 11:49
کد خبر : 46383

دستگاه قضایی با جدیت تمام بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت دارد

دستگاه قضایی با جدیت تمام بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت دارد

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دستگاه قضایی با جدیت تمام بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت داشته و در صورت وجود تخلف و تضییع حقوق عامه با مدیران متخلف برخورد خواهد کرد. جارستان_ حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در گردهمایی فصلی روسا و دادستان های واحدهای قضایی استان با تاکید بر ایجاد یک فهم مشترک

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دستگاه قضایی با جدیت تمام بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت داشته و در صورت وجود تخلف و تضییع حقوق عامه با مدیران متخلف برخورد خواهد کرد.

جارستان_ حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در گردهمایی فصلی روسا و دادستان های واحدهای قضایی استان با تاکید بر ایجاد یک فهم مشترک در مدیریت تشکیلات قضایی استان، توسعه و تحول در امور قضایی را در گرو همسویی و یکسان سازی نگرش در مجموعه قضایی استان عنوان کرد.

وی با اشاره به حجم بالای ورودی پرونده به دادگستری و لزوم رسیدگی دقیق به پرونده های مهم قضایی گفت: با اتخاذ تدابیر و ایجاد ساز و کارهای جدید که به زودی در دستگاه قضایی استان اجرایی می شود، از ورود تعداد زیادی از پرونده ها جلوگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان، کوتاهی برخی ادارات استان در انجام وظایف ذاتی شان را زمینه ساز تشکیل پرونده های متعدد قضایی دانست و افزود: دستگاه قضایی با جدیت تمام بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت داشته و در صورت وجود تخلف و تضییع حقوق عامه با مدیران متخلف برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد قضایی در پایان با تاکید بر حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: اراضی تصرف شده فراوانی وجود دارند که توسط هیچ سازمان و نهادی گزارش نشده اند و روسای دادگستری ها و دادستان های استان موظفند تا با پیگیری و شناسایی این مناطق به تخلفات صورت گرفته رسیدگی کنند./ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.