تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 9:26
کد خبر : 46230

برگزاری دوره توانمند سازی معاونین ادارات کل ورزش و جوانان کشور در گیلان

برگزاری دوره توانمند سازی معاونین ادارات کل ورزش و جوانان کشور در گیلان

دوره توانمند سازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه معاونین ادارات کل ورزش و جوانان کشور به میزبانی گیلان در شهر رشت برگزار می شود. جارستان_ هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: دوره توانمندسازی کارآفرینی و مهارت های کسب و

دوره توانمند سازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه معاونین ادارات کل ورزش و جوانان کشور به میزبانی گیلان در شهر رشت برگزار می شود.

جارستان_ هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: دوره توانمندسازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه معاونین ادارات کل ورزش و جوانان کشور در رشت با حضور محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود. اسماعیلی یکی از اهداف دبیرخانه کارآفرینی جوانان کشور را آشنایی مسولین و معاونین جوانان کشور با ادبیات کارآفرینی بیان کرد و گفت: این نوع کارگاه ها و هم اندیشی سبب می شوند تا جوانان کارافرین راحت تر در سطح استان ها بتوانند به ایده ها و طرح های خود جامه عمل بپوشانند. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان افزود : روز اول این دوره پنل آموزشی دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان،کارگاه آشنایی با مفاهیم مرتبط با اکوسیستم کارآفرینی، کارگاه کاربرد قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و نظام بانکی در کار آفرینی، کارگاه مقدمات راه اندازی کسب و کار نوپا ( استارت آپ ) اجرا می شود. در روز دوم توانمندسازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار پنل آموزشـی اداره کل مشارکت های اجتماعی و کارگاه ثبت اختراعات ، ابتکارات و تجاری سازی و پس آن جمع‌بندی مباحث صورت خواهد گرفت. گفتنی است این دوره از پانزدهم لغایت هجدهم مهر ماه سال جاری در رشت برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.