تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:25
کد خبر : 46150

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی با مدیرعامل و جمعی از آتش نشانان دیدار و طی نشستی این مناسبت را تبریک گفت .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی با مدیرعامل و جمعی از آتش نشانان دیدار و طی نشستی این مناسبت را تبریک گفت .

جارستان: جمیل حق پرست ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آغازین ساعات کاری روز هفتم مهرماه ، به مناسبت روز آتش نشانی با رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و جمعی از معاونین و دست اندرکاران این عرصه دیدار و طی نشستی صمیمانه از تلاشها و زحمات این عزیزان قدردانی نمود .  در

جارستان: جمیل حق پرست ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آغازین ساعات کاری روز هفتم مهرماه ، به مناسبت روز آتش نشانی با رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و جمعی از معاونین و دست اندرکاران این عرصه دیدار و طی نشستی صمیمانه از تلاشها و زحمات این عزیزان قدردانی نمود . 

در این نشست با اشاره به مخاطرات و ویژگی های خاص شغل آتش نشانی ، بر نقش و اهمیت آن تاکید و آنرا مصداقی بارز از ایثارگری و از خود گذشتگی برای حفظ جان و مال و اموال شهروندان دانستند . 

دراین دیدار ، رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ضمن قدردانی از حمایتهای تامین اجتماعی در زمینه امور بیمه ای کارکنان این مجموعه ، خواستار مساعدت و تکمیل این فرایند در زمینه شمولیت در مشاغل سخت و زیان آور و پوشش خلاء های بیمه ای پرسنل که ناشی از عدم ارسال لیستها بوده ، گردید که دراین راستا ، قول همکاری بعنوان هدیه ای برای جبران زحمات انکارناپذیر این قشر شریف داده شد .   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.