تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 11:00
کد خبر : 46123

ضرورت تحقق سهمیه تکلیفی صومعه‌سرا در بیمه روستایی

ضرورت تحقق سهمیه تکلیفی صومعه‌سرا در بیمه روستایی

فرماندار صومعه‌سرا بر ضرورت تحقق سهمیه تکلیفی یک هزار و ۶۸۲ نفری شهرستان در بیمه روستایی طی سال جاری تأکید کرد. جارستان_ سیدجلال سیدمحمدی در جلسه با مدیرعامل بیمه کشاورزی، روستایی عشایری گیلان با بیان اینکه  صومعه سرا دارای ۱۳۰ هزار جمعیت است که اغلب این جمعیت را روستاییان تشکیل می دهند، اظهار کرد: شغل

فرماندار صومعه‌سرا بر ضرورت تحقق سهمیه تکلیفی یک هزار و ۶۸۲ نفری شهرستان در بیمه روستایی طی سال جاری تأکید کرد.

جارستان_ سیدجلال سیدمحمدی در جلسه با مدیرعامل بیمه کشاورزی، روستایی عشایری گیلان با بیان اینکه  صومعه سرا دارای ۱۳۰ هزار جمعیت است که اغلب این جمعیت را روستاییان تشکیل می دهند، اظهار کرد: شغل اصلی مردم این شهرستان، کشاورزی است و در این زمینه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تامین امکانات و اقدامات در راستای ایجاد امنیت شغلی این افراد یکی از وظایف کارگزاران دولت است، افزود: بیمه اجتماعی روستایی گامی در راستای حمایت از روستاییان است و با توجه  به تلاش های صورت گرفته در این بیمه از وضعیت آماری خوبی در سطح استان برخورداریم.

سیدمحمدی با اشاره به رتبه چهارم صومعه سرا در سطح استان در بیمه روستایی گفت: در شهرستان صومعه سرا ۲۴ هزار نفر از ۱۸تا ۵۰ سال مشمول این طرح هستند و هم اکنون هفت هزار و یکصد نفر در صومعه سرا تحت پوشش این بیمه هستند که ۳۰درصد جمعیت هدف را شامل می شود.

وی با بیان اینکه  نیاز است در راستای رسیدن به جمعیت هدف تلاش صورت گیرد، اضافه کرد: ضروری است ادارات، دستگاه ها در حوزه کشاورزی، بهداشت،  دهیاری ها، بخشداری ها همکاری و اقدامات لازم را جهت اطلاع رسانی و آگاهی و تحقق بیمه جمعیت هدف انجام دهند.

سیدمحمدی بر اطلاع رسانی و تبیین اهداف بیمه روستایی عشایری برای روستاییان تاکید کرد و گفت: به هر میزان که اطلاع و آگاهی مردم در خصوص این بیمه بیشتر باشد، گرایش به سمت بیمه افزایش می یابد.

وی نقش فضای مجازی را در اطلاع رسانی مهم دانست و گفت: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین اهداف این بیمه بی بدیل است.

شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.