تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 19:32
کد خبر : 45929

برگزاری رقابت های منطقه ای تکواندوی خردسالان کشور

برگزاری رقابت های منطقه ای تکواندوی خردسالان کشور

دومین دوره رقابت های منطقه ای تکواندوی خردسالان کشور در رشت درحال برگزاری است. مشاور فدراسیون تکواندوی کشور گفت : دومین دوره رقابت های منطقه ای تکواندوی خردسالان کشور با هدف آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران و کشف استعدادهای جدید رشته تکواندو در رده های سنی پایین یک روز در شهرستان رشت برگزار می شود. محمد

دومین دوره رقابت های منطقه ای تکواندوی خردسالان کشور در رشت درحال برگزاری است.

مشاور فدراسیون تکواندوی کشور گفت : دومین دوره رقابت های منطقه ای تکواندوی خردسالان کشور با هدف آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران و کشف استعدادهای جدید رشته تکواندو در رده های سنی پایین یک روز در شهرستان رشت برگزار می شود.
محمد کرمی افزود : این مسابقات به دلیل فاصله زیاد شهرها به صورت منطقه ای و در ۶ منطقه مختلف کشور برگزار می شود که در پایان نفرات برتر هر وزن انتخاب شده و تیم های اول و دوم این رقابتها به مسابقات کشور راه می یابند.
احمد علی پور حجتی دبیر هیات تکواندوی گیلان نیز گفت : در این رقابت ها ۱۴۰ تکواندوکار در قالب ۹ تیم از استان های گیلان ، زنجان ، اردبیل ، همدان ، کردستان ، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به میزبانی هیات تکواندوی گیلان باهم به رقابت می پردازند که نفرات برتر در پایان رقابتهای امروز اعلام خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.