تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 14:06
کد خبر : 45910

امام جمعه رشت: پرداخت حقوق کارگران به تعویق نیفتد

امام جمعه رشت: پرداخت حقوق کارگران به تعویق نیفتد

جارستان: نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: لازم است به وضعیت اقتصادی کارگران ، بیش از پیش توجه شود و متولیان، پرداخت حقوق این قشر تلاش‌گر را به تعویق نیاندازند. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: تعویق حقوق کارگران موجب

جارستان: نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: لازم است به وضعیت اقتصادی کارگران ، بیش از پیش توجه شود و متولیان، پرداخت حقوق این قشر تلاش‌گر را به تعویق نیاندازند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: تعویق حقوق کارگران موجب بروز آسیب های روحی و روانی می شود و متولیان امر باید وضعیت کارگران را دریافته و بیش از همیشه مورد اهتمام قرار دهند.
وی با بیان اینکه نغمه هایی مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی تولید برنج در سه استان شمالی کشور به گوش می رسد ، اظهار داشت:  این موضوع نباید منجر به انجام واردات لجام گسیخته این محصول شود؛ بلکه کشاورزان و کارگران می بایست مورد توجه و حمایت ویژه مسئولان قرار گیرند.
خطیب این هفته نمازجمعه رشت با توصیف فساد به اژدهای هفت سر گفت: حرکت هایی در استان انجام شده که با فساد در هر زمینه ای مقابله شود اما این روند باید تسریع یابد.
آیت الله فلاحتی تاکید کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با فساد، قوه قضائیه تنها نیست و دیگر قوا نیز باید یاریگر باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه این هفته به جنگ در کشور مسلمان یمن اشاره کرد و افزود: پنج سال است که این کشور مسلمان تحت سیطره ، محاصره  و جنایت آل سعود قرار گرفته بطوریکه ۱۱میلیون کودک به وضعیت بحرانی رسیده و هشت میلیون کودک کشته شده اند اما این اخبار در رسانه های جهانی، جای نداشته است.
 وی ادامه داد: اما امروز شخصیت های جهانی امکانات رسانه ای را بسیج کرده اند که عربستان را نجات دهند ولی رژیم سعودی در گودالی است که باید دست گدایی به سمت دیگر کشورها دراز کند.
آیت الله فلاحتی ادامه داد: حرکتی که جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته ، قابل تقدیر است و به گفته مقام معظم رهبری  جمهوری عزت در سایه استقامت و مقاومت پیش می رود.
وی ضمن تاکید بر پاسداشت دفاع مقدس و تقویت صله رحم در جامعه در خطبه نخست این هفته نماز جمعه رشت ، یکی از راهکارهای اسلام برای تربیت فرزند  را موعظه عنوان و تاکید کرد: انسان ها موعظه را بیش از امر و نهی می پذیرند، هرچند که امر و نهی هم ازموارد مورد تاکید اسلام است./ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.