تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 13:09
کد خبر : 45898

ثبت بالغ بر ۲۴۱ میلیون تردد در محورهای گیلان طی بهار و تابستان

ثبت بالغ بر ۲۴۱ میلیون تردد در محورهای گیلان طی بهار و تابستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۴۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان به ثبت رسیده است. محمدرضا نازک کار ، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از سامانه های ترددشمار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۴۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان به ثبت رسیده است.

محمدرضا نازک کار ، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از سامانه های ترددشمار نصب شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۴۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه از تعداد مذکور ۱۰ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۹۲۰ دستگاه خودرو به استان وارد و ۱۱ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۴۱۳ دستگاه خودرو از استان خارج شده است، افزود: مابقی ترددهای صورت پذیرفته مربوط به محورهای مواصلاتی درون استانی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: از مجموع ترددهای ثبت شده توسط سامانه های ترددشمار در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۲۶ میلیون تردد مربوط به سه ماهه تابستان امسال بوده است.

نازک کار خاطرنشان کرد: طی نیمه نخست امسال محور آزادراه قزوین – رشت با سه میلیون و ۹۷۵ هزار و ۵۱۳ دستگاه بیشترین تعداد ورودی استان و پس از آن محور رامسر به چابکسر با سه میلیون و ۸۵۸ هزار و ۴۰۵ دستگاه دومین ورودی استان را داشته اند.

وی ادامه داد: طی این مدت محور آزادراه رشت – قزوین با چهار میلیون و ۲۵۰ هزار و ۹۷۳ دستگاه بیشترین تعداد خروجی استان و پس از آن محور چابکسر – رامسر با سه میلیون و ۸۱۹ هزار و ۵۰۳ دستگاه دومین خروجی استان را داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۱۴خردادماه با ثبت ۱۳۳ هزار و ۱۶۴ خودرو به عنوان بیشترین ورودی را به خود اختصاص داده است، گفت: در ۱۷ خردادماه با ثبت ۱۵۷ هزار و ۶۷۱ خودرو بیشترین خروجی استان گیلان در نیمه نخست سال جاری را داشتیم.

وی استان گیلان را پنجمین استان پرتردد کشور با متوسط تردد ساعتی ۶۳۷ وسیله نقلیه و سرعت متوسط ۷۳.۴ کیلومتر بر ساعت دانست و گفت: ۶ محور آزادراه لوشان – قزوین، جاده قدیم لوشان – قزوین، منجیل – طارم، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و خلخال – اسالم محورهای اصلی ورودی و خروجی استان است./ ایسنا

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.