تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 9:18
کد خبر : 45479

در آستانه هفته دفاع مقدس ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان :شهیدان و ایثارگران قهرمانان واقعی میدان جهاد با نفس هستند که با پیمودن مسیر دلدادگی و نثار جان به میهمانی خوبان پای نهادند .

در آستانه هفته دفاع مقدس ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان  :شهیدان و ایثارگران قهرمانان واقعی میدان جهاد با نفس هستند که با پیمودن مسیر دلدادگی و نثار جان به میهمانی خوبان پای نهادند .

حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس تجلی اراده و عزم انسانهایی است که شرافت و مردانگی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و برای پاسداری ازکیان و آب وخاک ، با ایثار و ازخودگذشتی و نثار خون و جان شیرین ، عزت و افتخار را برای سرزمین مادری رقم زدند . آنان که قهرمانان واقعی

حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس تجلی اراده و عزم انسانهایی است که شرافت و مردانگی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و برای پاسداری ازکیان و آب وخاک ، با ایثار و ازخودگذشتی و نثار خون و جان شیرین ، عزت و افتخار را برای سرزمین مادری رقم زدند .

آنان که قهرمانان واقعی میدان جهاد با نفس و غلبه برناامیدی ها بوده و با نشان زرین ایثارگری ، مدال شجاعت را به سینه دارند و یا در افتخاری بالاتر ، با پیمودن مسیر شهادت ، پاداش خود از پروردگار متعال دریافت نموده و به میهمانی خوبان پا نهادند .

واکنون بدنبال سپری شدن بیش ازسه دهه ازروزگاران حماسه و شورآفرینی جوانان غیرتمند این مرز و بوم ، با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و تجلیل ازمقام والای آزادگان ، جانبازان و ایثارگران ، هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و همزمان با ایامی که با نام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین (ع) و نهضت عاشورا پرتلألوتر ازهمیشه میباشد درتجدید میثاقی دوباره با آرمانهای ره پویان مسیر دلدادگی ، بعنوان جاماندگان جاده عشق ، با یاد آن سنگرهای خاکی و سادگی ها و ارادتها ، یکباردگر هم عهد و هم قسم میگردیم تا با پیروی ازرهبر فرزانه وحرکت درراستای سیره ومنش آن مسافران کوی دوست ، با گامهایی استوارتر از همیشه درصیانت از ارزشها و اصول اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ومرزهای ایران همیشه سرفراز قدم برداشته وامانتدارانی صدیق برای یاران سفرکرده خود باشیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.