تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 18:00
کد خبر : 45397

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان :تامین اجتماعی سازمانی گسترده با خاکریزهای زیاد در حوزه های مختلف اقتصادی اجتماعی جامعه است

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان  :تامین اجتماعی سازمانی گسترده با خاکریزهای زیاد در حوزه های مختلف اقتصادی اجتماعی جامعه است

جارستان : جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این جلسه با تسلیت ایام ماه محرم ،اظهار داشت : درک و معرفت شخصیت حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و واقعه کربلا باید سرلوحه ما برای رسیدن به آرمانها و اهداف باشد . ایشان ضمن تبریک به اعضای جدید شورا ، حضور چهره های تازه انتصاب

جارستان : جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این جلسه با تسلیت ایام ماه محرم ،اظهار داشت : درک و معرفت شخصیت حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و واقعه کربلا باید سرلوحه ما برای رسیدن به آرمانها و اهداف باشد .

ایشان ضمن تبریک به اعضای جدید شورا ، حضور چهره های تازه انتصاب یافته و جوان را مولفه ای موثر در ترکیب تیم مدیریتی استان برشمرده و با اعلام برخی تغییرات اعمال شده در تعدادی از شعب ، اظهار امیدواری نمود تا مجموعه حاضر با کارآمدی بیشتر برای دستیابی به موفقیتهای سازمانی بصورتی همگام و همدل حرکت نماید . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی گسترده با خاکریزهای زیاد در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی جامعه است ، مهمترین رویدادهای سازمانی در فاصله دو شورای اداری را تشریح نموده و اجرای اموری همچون بخشودگی جرائم بیمه ای ، پرونده های الکترونیک ، فعالیتهای متنوع هفته تامین اجتماعی ، انتصاب استاندار سابق گیلان بعنوان مدیرعامل سازمان و سفر ایشان به استان و بازدید از اداره کل ، اعلام آخرین رتبه بندی ها و ارزیابی های واحدهای تابعه کشور ، استقرار شعبه آستانه اشرفیه در ساختمان جدید و … را از مهترین مصادیق این برنامه ها معرفی نمود . 

جمیل حق پرست همچنین با تشریح جایگاه شعب استان و واحدهای تخصصی ، از همت تمامی همکاران برای قرارگرفتن در رتبه پنجم کشوری قدردانی نموده و اظهار داشت : کسب جایگاه سوم در حوزه وصول حق بیمه و رتبه پنجم در واحدهای فنی بیمه شدگان و مستمری ها از آثار خوب و نشانگر حرکت رو به رشد برای تحقق برنامه ها بوده است . 

ایشان شعب سه رشت ، لاهیجان ، رودسر ، آستانه اشرفیه ، فومن ، املش ، ماسال ، کوچصفهان و چابکسر را نیز بدلیل احراز امتیازات بالا و قرار گرفتن در زمره یک چهارم برتر واحدهای هم تیپ در سطح کشور مورد ستایش قرار داده و از شعب یک رشت ، بندرآستارا ، تالش ، سیاهکل ، بندرکیاشهر ، خمام و سنگر که نسبت به عملکرد سال ۹۶ دارای حرکت رو به جلو و صعود چند پله ای در جداول ارزیابی بودند قدردانی نمود . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست ، با اشاره به بخشنامه حضور استانداران در کنار سازمان برای تحقق وصول مطالبات ، بر شناسایی عوامل موثر و بومی نمودن این مهم تاکید نموده و آنرا فرصتی مناسب برای ساماندهی به مطالبات و زمینه سازی برای ارائه تعهدات مطلوب برشمرد . 

در پایان این نشست از دو همکار عضو شورا که طی ماه گذشته به افتخاز بازنشستگی نائل گردیده بودند طی مراسمی با اهداء لوح و هدیه ای تقدیر شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.