تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 شهریور 1398 - 18:11
کد خبر : 45255

ادامه بارندگی ها در گیلان تا دو روز آینده

ادامه بارندگی ها در گیلان تا دو روز آینده

جارستان : سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد، ابرناکی آسمان و بارندگی در برخی نقاط استان تا دو روز آینده خبر داد. مازیار غلامی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه به نسبت ناپایدار در منطقه است که بر این اساس تا ۴۸ ساعت آینده ، ابرناکی، مه

جارستان : سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد، ابرناکی آسمان و بارندگی در برخی نقاط استان تا دو روز آینده خبر داد.

مازیار غلامی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه به نسبت ناپایدار در منطقه است که بر این اساس تا ۴۸ ساعت آینده ، ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بعضی نقاط بارندگی ، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به تدریج از شنبه هفته آینده، روند کاهش ابر و افزایش نسبی دمای هوا مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری، تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، در دامنه های جنوبی قسمتی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بارش پراکنده عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را نیمه ابری، تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، در دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۴ درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۰ درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۱ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۷ درجه عنوان کرد.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۶ / ۰ تا یک متر، دمای آب دریا ۲۵ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا نا مناسب است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را با افزون بر ۷۳ میلیمتر مربوط به بندرانزلی ذکر کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.