تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 19:32
کد خبر : 45223

تاکید بائوج لاهوتی بر صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران؛ کاهش گام به گام تعهدات برجامی از سوی تهران بیانگر حسن نیت است

تاکید بائوج لاهوتی بر صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران؛ کاهش گام به گام تعهدات برجامی از سوی تهران بیانگر حسن نیت است

جارستان : سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: کاهش گام به گام تعهدات برجامی از سوی ایران بیانگر حسن نیت کشورمان و باز بودن فضای مذاکره در چارچوب ادبیات درست است. مهرداد بائوج لاهوتی  با بیان اینکه ایران با حضور در پای میز مذاکره برجام به دنیا نشان داد که اهل مذاکره است، گفت: در

جارستان : سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: کاهش گام به گام تعهدات برجامی از سوی ایران بیانگر حسن نیت کشورمان و باز بودن فضای مذاکره در چارچوب ادبیات درست است.

مهرداد بائوج لاهوتی  با بیان اینکه ایران با حضور در پای میز مذاکره برجام به دنیا نشان داد که اهل مذاکره است، گفت: در واقع جمهوری اسلامی ایران با اجرای تعهداتش در برجام نیز به دنیا ثابت کرد که بر خلاف ایالات متحده، همواره به تعهدات بین المللی وفادار بوده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: غربی ها همواره کشورمان را متهم می کردند که اهل گفتگو نیست و حتی صلح آمیز بودن برنامه هسته ای را مورد سوال قرار می دادند اما اکنون با برداشتن گام های کاهش تعهدات برجامی به وضوح مشخص شد که کدام کشورها پایبند به منطق نیستند و حتی تلاششان برای دستیابی به انرژی هسته ای صلح آمیز است یا برای مصارف غیرصلح آمیز است.

کشوری که مدعی اداره دنیا است حتی پایبند به امضاء خودش نیست

وی ادامه داد: در واقع کشوری که مدعی اداره دنیا بوده و خودش را با برتر از همه می داند در برجام نشان داد که پایبند به امضاء خودش نیست در حالی که مشاهده می شود ایران گام به گام اقدام به کاهش سطح تعهداتش می کند که بیانگر حسن نیت است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه گام سوم برجامی پیام بزرگی مبنی بر اینکه ایران اهل منطق است برای اروپایی ها در پی دارد، تصریح کرد: بر این اساس اروپایی ها طی دو ماه آینده نیز می توانند با عمل به تعهداتشان، حقوق تضییع شده ایران را جبران و برجام را نجات دهند.

بائوج لاهوتی ادامه داد: گام های کاهش تعهدات برجامی ایران یعنی اینکه کشورمان به نقطه ابتدایی اجرای برجام باز می گردد تا اینکه اجرای تعهدات از سوی طرف های توافقنامه متعادل شود.

آمریکایی ها باید از دنیای توهم آمیز خودشان خارج شوند

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی ها باید از دنیای توهم آمیز خودشان خارج شوند زیرا تصور می کنند هنوز در دنیا ۵۰ سال پیش هستیم و آنها می توانند در امور کشورهای دیگر مداخله داشته باشند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه غربی ها باید بدانند در چارچوب ادبیات درست و منطق قابلیت مذاکره وجود دارد اما افکار عمومی دنیا متوجه شدند آنها اهل مذاکره و گفتگو نیستند، خاطرنشان کرد: این امر در حالیست که مقاوت ایران و عدم پایبندی آنها به تعهداتشان اثبات کرد، هر کشوری در دنیای امروز برای خودش دارای تفکر است و نمی توانند در امور کشورهای دیگر دخالت کنند./خانه ملت/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.