تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 9:20
کد خبر : 44809

افتتاح ۳طرح بزرگ صنعتی بزودی

افتتاح ۳طرح بزرگ صنعتی بزودی

رییس سازمان صمت گیلان گفت: ۳طرح بزرگ تولیدی و صنعتی تا ۳ماه آینده در گیلان به بهره برداری می‌رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در گفتگوی خبر ساعت۲۰ شبکه باران گفت: شرکت فیبر وینا تولیدکننده ورقهای چوبی، شرکت راد کابل شمال تولیدکننده کابل و مفتول آلومینیومی و شرکت درفک شمال تولیدکننده شمش های فولادی ۳طرحی است که تا ۳ماه آینده در شهر صنعتی رشت به بهره برداری می رسد.
فرهاد دلق پوش افزود: برای اجرای این ۳طرح بزرگ با اشتغال زایی مستقیم ۶۵۰نفر بخش خصوصی ۴۷۴میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.
وی گفت: در هفته دولت امسال ۲۱طرح بزرگ و کوچک با اشتغال زایی مستقیم ۶۴۴نفر و ۶۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری در گیلان افتتاح شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به بررسی مشکلات اجرایی و اقتصادی واحدهای صنعتی در کارگروه های رونق و رفع موانع تولید استان گفت: از منابع سال۹۷ هزار و ۲۰۰میلیارد تومان برای حوزه صنعت با هدف رونق تولید در نظر گرفته شد که ۶۱۹طرح با ۷۹۵میلیارد تومان تسهیلات مصوب و به بانک ها معرفی شد.
فرهاد دلق پوش با اشاره به احصای و اخذ مجوزهای لازم و درن ظر گرفتن ۲۵۰هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعتی مرزی – بین المللی در بندر آستارا افزود: ایجاد این شهرک در ارتقا روابط تجاری بین المللی موثر است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.