تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 20:50
کد خبر : 44383

ادامه گرمای هوا در گیلان تا فردا

ادامه گرمای هوا در گیلان تا فردا

جارستان : سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه گرمای هوا در استان تا فردا خبر داد ولی در عین حال، رگبار باران در برخی مناطق استان را محتمل دانست. مازیار غلامی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار طی ۳۶ ساعت آینده در

جارستان : سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه گرمای هوا در استان تا فردا خبر داد ولی در عین حال، رگبار باران در برخی مناطق استان را محتمل دانست.

مازیار غلامی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار طی ۳۶ ساعت آینده در منطقه است و طی این مدت گاهی با تقویت ناپایداری های موقتی، در پاره ای نقاط رگبار باران دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: بتدریج از بعدازظهر فردا با نفوذ سامانه کم و بیش ناپایدار، افزایش ابر، وزش باد، روند کاهش نسبی دما و به تناوب در بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق تا پایان هفته مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، عصر و شب افزایش ابر، وزش باد، بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با ۳۸ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان و ماسوله با ۱۷ درجه سلسیوس عنوان کرد.

وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۲ درجه پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۶ / ۰  متر، دمای آب ۲۹ درجه سلسیوس و برای شنا گاهی با احتیاط مناسب است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.