تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 20:18
کد خبر : 44371

دو خبر کوتاه اجتماعی از گیلان

دو خبر کوتاه اجتماعی از گیلان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: کارگران ساختمان برای بیمه شدن حتما بایستی نسبت به ثبت نام خود و افراد تحت تکفل شان در سامانه خدمات رفاهی به آدرس اینترنتی www.samanehrefah.ir اقدام کنند. به گزارش جارستان به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان ، جمیل حق پرست در نشست مشترک با حضور مدیران تامین اجتماعی و اعضای

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: کارگران ساختمان برای بیمه شدن حتما بایستی نسبت به ثبت نام خود و افراد تحت تکفل شان در سامانه خدمات رفاهی به آدرس اینترنتی www.samanehrefah.ir اقدام کنند.

به گزارش جارستان به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان ، جمیل حق پرست در نشست مشترک با حضور مدیران تامین اجتماعی و اعضای انجمن های صنفی کارگران ساختمانی گیلان افزود: بیش از ۱۰ هزار بیمه شده گروه کارگران ساختمانی ثبت نام نشده استان، تا پایان ماه جاری فرصت دارند تا در سامانه رفاهی تعیین شده اطلاعات درخواستی را درج کنند.   

 وی با بیان اینکه عدم ثبت نام و طی مراحل تایید و… منجر به حذف بیمه شدگان می شود، اظهار داشت: انجمن های صنفی کارگران ساختمانی در شهرهای مختلف اصلی ترین و مطمئن ترین مسیر دسترسی به این قشر هستند، به همین منظور درصددیم تا با تعامل، هماهنگی لازم و استفاده از ظرفیت و توانمندی این تشکل ، از حقوق بیمه شدگان صیانت کنیم.

محمدعلی کریمی رئیس اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه از مجموع بیش از ۳۰ هزار بیمه شده کارگر ساختمانی استان ، ۱۰ هزار و ۶۴۴ نفر هنوز در سامانه رفاهی ثبت نام نکرده اند، اظهار داشت: این افراد بایستی هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

بر اساس آخرین آمار، افزون بر ۴۱۶ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۲۶ هزار مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان هستند.

کارگاه آموزشی با حضور رئیس اورژانس هوایی کشور در گیلان

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از برگزاری اولین کارگاه اورژانس هوایی در این استان با حضور محمد سرور رئیس اداره اورژانس هوایی کشور خبر داد.

پیمان اسدی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی اورژانس هوایی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با همکاری اداره اورژانس هوایی سازمان اورژانس افزود: مراسم افتتاح این کارگاه فردا (دوشنبه) با حضور رئیس اداره اورژانس هوایی کشور در مرکز آموزشی درمانی الزهرا رشت برگزار می شود و در این کارگاه آموزشی دو روزه، مباحث مرتبط با لزوم و اهمیت اورژانس هوایی ، دستورالعمل آمبولانس های هوایی و مباحث ایمنی در عملیات اورژانس هوایی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی  بیان داشت: کارگاه های آموزشی اورژانس هوایی در استان های برخوردار از اورژانس هوایی و یا استان هایی مانند گیلان که قرار است در آن اورژانس هوایی راه اندازی شود، برگزار می شود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان دارای ۴۰۰ نیرو، ۱۲۰ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتور لانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.