تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 20:04
کد خبر : 44214

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در منطقه آزاد انزلی آغاز شد

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در منطقه آزاد انزلی آغاز شد

جارستان :به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی دومین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور در رشته هندبال ساحلی با حضور دکتر مسرور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، دکتر احمدی معاون توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان، خانم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و

جارستان :به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی دومین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور در رشته هندبال ساحلی با حضور دکتر مسرور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، دکتر احمدی معاون توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان، خانم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و ملایی سرپرست فدراسیون هندبال در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در مراسم آغاز این رویداد اظهار داشت : نوجوانان و جوانانی که در این المپیاد حضور دارند آینده سازان ورزش کشور هستند و امیدواریم که با حمایت های فدراسیون هندبال و تلاش های هیات هندبال استان گیلان بتوانیم این مسابقات را با کیفیت بالایی برگزار کنیم.

وی افزود : امیدواریم که با حمایت های ویژه ی منطقه آزاد انزلی میزبان مسابقات بین المللی هندبال ساحلی باشیم.

بخشی با یادآوری رویدادهای ورزشی در منطقه آزاد انزلی ، ادامه داد : سال گذشته لیگ والیبال ساحلی به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد و سازمان منطقه آزاد انزلی تلاشهای بسیاری را صورت داد تا بتواند امکانات ورزشهای ساحلی را در استان گیلان برقرار کند و امیدوارم که مسوولین وزارت ورزش که همواره حامی و همراه ما بودند همچنان حمایت خود را از استان گیلان دریغ نکنند تا ما بتوانیم در آوردگاههای بین المللی موفقیت هایی را کسب کنیم .

بخشی در پایان از حمایت های ویژه ی دکتر مسرور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی تشکر کرد.

در ادامه دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز گفت : موجب خرسندی است که المپیاد استعدادهای برتر با حضور چهره های ورزشکار از سراسر کشور در حال برگزاری است و میزبانی این مسابقات را نیز استان گیلان با دارا بودن ساحل زیبای خزر در منطقه ی آزاد انزلی بر عهده دارد.

وی افزود : ورزش ، محلی برای کسب تجربه های خوب است . از طریق ورزش به سلامت جسم و روح می توان کمک کرد و همچنین از طریق ورزش می توان در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی به رشد و بالندگی رسید .

احمدی اضافه کرد : المپیادها صرفا به معنای مسابقات نیست بلکه در این رویدادهای اجتماعی می توان روابط اجتماعی و ارتباطات با افراد از استانهای مختلف را گسترش داد و رقابت خوب و موثری را پدید آورد.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم که با ادامه ی این برنامه ها بتوانیم زمینه های توسعه ی ورزش را در رشته های مختلف فراهم کنیم.

این المپیاد همزمان در ۵۸ رشته ی ورزشی در ۱۹ استان برگزار می شود و در این المپیادها به نوعی برگزیدگان هر استانی شناخته می شوند و آنچه که مردم از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی انتظار دارند این است که در کنار ورزش ،اخلاق را نیز مد نظر قرار دهند و ما بتوانیم یک ورزش توام با اخلاق و دوستی و صمیمیت داشته باشیم و تماشاگران ورزش نیز از رقابت های اخلاق مدارانه لذت ببرند .

وی در پایان از تلاشها و حمایت های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی به جهت میزبانی مناسب این رویداد و دست اندرکاران برگزاری مسابقات قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.