تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 9:41
کد خبر : 44168

کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین و شیشه/فوت عابر بی‌خانمان/کشف بیش ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین و شیشه/فوت عابر بی‌خانمان/کشف بیش ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین و شیشه
احداله احدی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج) و با انجام مجموعه اقدامات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، خودرو سواری پراید متهم در شهرستان رشت شناسایی و متوقف شد.
او تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مذکور مقدار ۷۶۰ گرم شیشه و ۵۰ گرم هروئین کشف و متهم ۴۰ ساله به همراه ۲ نفر همدستش دستگیر شدند.
احدی با اشاره به اینکه ماموران مبارزه با موادمخدر در عملیاتی دیگر فردی را که به عنوان مسافر در حال انتقال موادمخدر با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور سراوان به رشت بود را شناسائی کردند تصریح کرد: ماموران پلیس خودروی مذکور را متوقف و در بازرسی از کوله پشتی همراه متهم زن ۴۵ ساله ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف کردند.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فوت عابر بی‌خانمان در حادثه رانندگی
سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور گیلان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تصادف یک دستگاه سواری پراید و عابرپیاده در ایستگاه جانبازان رشت تیم کارشناسی پلیس راهور شهرستان رشت به همراه تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شد.

این مقام انتظامی ادامه افزود: در این حادثه پراید به رانندگی فردی ۳۲ ساله به علت عدم توجه به جلو با عابرپیاده که پیرمردی ۷۲ ساله با هویتی نامعلوم برخورد کرد که در این حادثه عابر پیاده که فردی بی‌خانمان بود بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.
سرهنگ محمدی به رانندگانی که در شهر‌های پرجمعیت عبور و مرور می‌کنند توصیه کرد: به یاد داشته باشید در مکان‌هایی که با تردد بالای عابران روبرو هستیم باید با توجه کافی به جلو و جوانب رانندکی کنیم تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

کشف بیش ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لنگرود
سرهنگ مجید نیکوئی فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی واحد گشت پلیس حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان به دو دستگاه خودروی نیسان وانت، مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی متوقف کردند.
او ادامه داد: بعد از بررسی مدارک مشخص شد رانندگان خودروی‌های مورد نظر فاقد مجوز حمل فرآورده‌های سوختی بوده که در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۳ هزار و ۸۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گاززوئیل کشف و ۲ نفر دستگیر و خودرو‌های متهمان نیز توقیف شد.

سرهنگ نیکوئی با اشاره به این که متهمان ۲۹ و ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند افزود: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر ۷۰ میلیون ریال عنوان کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در خاتمه ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه بی‌امان با قاچاق، مسؤولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.