تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 19:10
کد خبر : 43902

بخش خصوصی در جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان همکاری می‌کند

بخش خصوصی در جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان همکاری می‌کند

 جارستان :دبیر شورای سیاست گذاری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: امسال در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند برای اولین بار از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می شود. جواد نجار تمیزکار افزود: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان امسال دهمین سال خود را پشت سر می گذارد و در این مدت شهرداران و شوراهای از این جشنواره حمایت کردند

 جارستان :دبیر شورای سیاست گذاری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: امسال در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند برای اولین بار از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می شود.

جواد نجار تمیزکار افزود: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان امسال دهمین سال خود را پشت سر می گذارد و در این مدت شهرداران و شوراهای از این جشنواره حمایت کردند و اگر حمایت تیم مدیریت شهری در ادوار مختلف نبود، این درخت به ثمر نمی نشست.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می شود و سرمایه گذارانی که حمایت مادی و معنوی از جشنواره داشته باشند در اختتامیه جشنواره  اسامی آنها اعلام خواهد شد.

 به گزارش ایرنا ،وی  اظهار داشت : جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از جشنواره های خوب و مطرح کشور است و به حدی رشد کرده است که سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل از آن حمایت می کنند.

تمیزکار همکاری بخش خصوصی را یک موفقیت برای جشنواره دانست و اظهار امیدواری کرد که  با استفاده از پتانسیل‌ و ظرفیت های سرمایه‌گذاران و صاحبان مشاغل جشنواره امسال با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

 دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه جاری با حضور هنرمندان نمایشی ۲۵ استان کشور در شهر لاهیجان واقع  در شرق استان گیلان  برگزار می شود.

آثار منتخب راه یافته در بخش مسابقه شامل ۱۴ اثر به نام های مردی برای تمام فصول به کارگردانی حسام خلیل نژادی از دامغان ، توهم به کارگردانی طوبی رحمان نیا از رشت ، هزار تو به کارگردانی رامین عطار از پیرانشهر ، چسب زخم به کارگردانی امیر رجب پور از الوند قزوین ، دردسر های آقای طریقت به کارگردانی میثم سرآبادانی از تفرش ،سد جعفر به کارگردانی سعید بادینی از زاهدان، کلاف به کارگردانی علی کشاورزی از البرز نظر آباد ، دستکاری به کارگردانی مهدی ضیائیان پوراز تهران، ری ترن به کارگردانی رضا سلطانی از کرمان، این چرخ زنگ زده به کارگردانی نرگس خاک کار از تهران، آرشیتکت به کارگردانی مصطفی کولیوند از ایلام ، سایلنت به کارگردانی احمد نیک قلب از لاهیجان ، داشتن یا نداشتن مساله این است به کارگردانی مرجان قاسمی از دهلران و غزلی برای شهرم به کارگردانی امیر زارع زاده از سقز می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.