تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 9:47
کد خبر : 43479

شرایط بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در کارگروه رفع موانع تولید تشریح شد .

شرایط بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در کارگروه رفع موانع تولید تشریح شد .

بخشودگی جرائم بیمه ای تدبیر اتخاذی در بسته حمایتی تامین اجتماعی برای کمک به کارفرمایان و واحدهای بحران دار در سال رونق تولید قلمداد میگردد .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در حاشیه نشست کارگروه رفع موانع تولید که طی آن بخشنامه اجرایی بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب بعنوان گام سازمان برای کمک به رونق تولید تشریح گردید با اشاره به بدهی ۷۱۵ میلیارد تومانی کارفرمایان استان تا پایان اسفند سال ۹۷ ، اظهار داشت : میزان مطالبات ما در استان نسبت به ابتدای دهه ۹۰ بیش از ۵ برابر شده است و از رشدی ۴۰۰ درصدی برخوردار میباشد .

ایشان با بیان اینکه طرح بخشودگی جرائم با هدف مساعدت به تولیدکنندگان و کارفرمایان و بمنزله یکی از تدابیر اتخاذ شده در بسته حمایتی سازمان تامین اجتماعی در سال رونق تولید در سطح شعب در حال اجراست افزود : کارفرمایان میتوانند جهت تعیین تکلیف دیون و امکان استفاده از این فرصت تا ۱۳ شهریور ماه به واحدهای تابعه در سراسر استان مراجعه نمایند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ضمن قدردانی ازمسئولین تشکلها و مجامع کارفرمایی استان در معرفی و تبیین اهمیت موضوع بعنوان فرصتی مغتنم ، افزود : بر اساس دستورالعمل ابلاغی امکان بخشودگی جرائم برای واحدهای تولیدی ، صنعتی و … که بدلایلی همچون تغییرات نرخ ارز ، بحرانهای اقتصادی و تحریمها ، با مشکلات مالی مواجه و موفق به پرداخت حق بیمه ها در موعد قانونی نگردیده و مدیون میباشند و دارای گواهی لازم از ستاد رفع موانع تولید هستند ، فراهم میباشد .

حق پرست با دعوت از تمامی کارفرمایان بدهکار مشمول ، اذعان داشت : امیدواریم در روزهای باقیمانده تا ۱۳ شهریورماه شاهد حضور و پیگیری این عزیزان برای بهره مندی و تعیین تکلیف وضعیت بدهیها باشیم .

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۳۴۰۰۰ کارفرمای گیلانی رقمی افزون بر ۷۱۵ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکار میباشند .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.