تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 18:46
کد خبر : 43430

کاهش دما و بارندگی در گیلان از غروب امروز

کاهش دما و بارندگی در گیلان از غروب امروز

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ توده هوای خنک به منطقه، از کاهش دما و بارندگی در استان از غروب امروز (دوشنبه) خبر داد. جارستان مازیار غلامی عصر دوشنبه بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای گرم طی امروز در منطقه است که بتدریج با

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ توده هوای خنک به منطقه، از کاهش دما و بارندگی در استان از غروب امروز (دوشنبه) خبر داد.

جارستان

مازیار غلامی عصر دوشنبه بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای گرم طی امروز در منطقه است که بتدریج با نفوذ توده هوای خنک و ناپایدار و همچنین شمالی شدن جریانات، شرایط برای افزایش ابر ، کاهش پنج تا ۱۰ درجه ای دما، بارندگی ، وزش باد موقتی شدید، و رعد و برق فراهم می شود.

وی ادامه داد: طی امروز عصر و شب و نیز صبح فردا (سه شنبه) بارش ها در بعضی نقاط استان از شدت بیشتری برخوردار است و طی چهارشنبه و پنجشنبه، سامانه بارشی تضعیف و بارندگی بصورت پراکنده پیش بینی می شود.

وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، بتدریج افزایش ابر، عصر و شب وزش باد ، رگبار باران (بعضی نقاط موقتی شدید) و  رعد و برق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی متناوب و وزش باد (بعضی نقاط موقتی شدید) و رعد و برق، کاهش دما، دامنه های جنوبی قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد گاهی شدید پیش بینی کرد.

غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را مربوط به لاهیجان، منجیل و رودبار با ۳۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان با ۱۴ درجه سلسیوس عنوان کرد.

وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۴ درجه پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۲ / ۰ تا دو متر، دمای آب ۳۰ درجه سلسیوس و برای شنا از اواسط روز بتدریج نا مناسب است

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.