تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 12:50
کد خبر : 43418

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه گیلان

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه گیلان

روابط عمومی دانشگاه گیلان از پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در این دانشگاه خبر داده است.

روابط عمومی دانشگاه گیلان به ایرنا حاکیست؛ در دانشکده علوم رشته های فیزیک شبانه ، زیست شناسی گیاهی روزانه و شبانه، زیست شناسی دریا روزانه و شبانه و در دانشکده علوم کشاورزی در رشته های مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی روزانه و شبانه، علوم و مهندسی باغبانی روزانه و شبانه، علوم و مهندسی خاک روزانه و شبانه و علوم دامی روزانه و شبانه بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشجو جذب می شود.

همچنین در دانشکده منابع طبیعی در رشته های علوم و مهندسی جنگل روزانه و شبانه، علوم و مهندسی شیلات روزانه و شبانه، علوم و مهندسی محیط زیست روزانه و شبانه و مهندسی طبیعت روزانه و شبانه و در دانشکده علوم انسانی در رشته های زبان روسی روزانه و علوم قرآن و حدیث شبانه دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی جذب می شود.

بر اساس آخرین آمار، هم اکنون حدود ۱۷ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند؛ این دانشگاه دارای افزون بر ۵۶۰ عضو هیات علمی است.

دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای ۱۰ دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است. دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش‌های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.